p-p Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) hoi, zou iemand voor mij de hele drivingschool willen halen? ik heb al eerder dit gevraagd alleen toen had ik nog internet explorer 7 en terwijl ik het bestand nog niet had gedownload (de missie was al wel gedaan), heb ik internet explorer 8 gedownload. daarom kan ik nu dat bestand niet meer downloaden zou iemand hem dus nig een keer willen doen?? dankjewel!! missie: driving school (mag alles goed, hoeft niet) cheaten: ja hoor, versie: 2 overig: geen wapencodes of HESOYAM... dankjewel!! EDIT: ik schreef goed maar ik bedoel goud... Bewerkt: 24 juni 2009 door p-p
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Dat het downloaden van een bestand niet meer lukt nu je IE8 hebt ligt hoogstwaarschijnlijk aan IE8 en niet zozeer aan het bestandje dat je niet meer kan downloaden. De savegame in je vorige topic is nog steeds aanwezig en is nog steeds te downloaden. Ik denk dat er een rare beveiliging in IE8 zit waardoor je niet, nauwelijks of amper bepaalde bestanden kan downloaden. Een nieuwe aanvraag lijkt mij dan ook volkomen overbodig. Ik raad je aan om je probleem met IE8 gewoon op te lossen, maar bovenal raad ik je aan om IE vaarwel te zeggen en met beide armen FireFox te ontvangen: klik. Succes
p-p Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Firefox geïnstalleerd! dankjewel, ik zal eens kijken of ik hem nu wel kan downloaden... EDIT: het is gelukt! gedownload en het werkt! Bewerkt: 24 juni 2009 door p-p
Recommended Posts