Jump to content

gta 4 probleem


dinges123

Recommended Posts

hallo ik heb gta 4 geinstalleerd ik heb een geforce 260gtx een amd phenom 2 x4 (quadcore) en 5gb geheugen.

Als ik nu gta 4 speel loopt t steeds korte stukjes vast,Het ligt niet aan mijn drivers.

kan iemand me helpen?

bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

dat bestand meot je ook aanmaken.

Je gaat naar de eigenschappen van de gta4 snelkoppeling die op je bureaublad staat. Ga dan naar doel, ga helemaal naar achteren in die regel en plaats daar achter de line die je er wilt plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat bestand meot je ook aanmaken.

Je gaat naar de eigenschappen van de gta4 snelkoppeling die op je bureaublad staat. Ga dan naar doel, ga helemaal naar achteren in die regel en plaats daar achter de line die je er wilt plaatsen.

dat werkt ook niet heb ze allemaal geprobeerd.

ik ben ten einde raad.

wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt die link helemaal niet gevolgt, daar werd namelijk doodleuk vertelt dat als ht niet werkt je een stapje omhoog moet gaan in de lijst totdat het wel werkt.

heb ik gedaan ik heb al de memrestict geprobeerd..

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt die link helemaal niet gevolgt, daar werd namelijk doodleuk vertelt dat als ht niet werkt je een stapje omhoog moet gaan in de lijst totdat het wel werkt.

heb ik gedaan ik heb al de memrestict geprobeerd..

Heb je al gedaan wat ik zei dat je moest doen in PB?

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt die link helemaal niet gevolgt, daar werd namelijk doodleuk vertelt dat als ht niet werkt je een stapje omhoog moet gaan in de lijst totdat het wel werkt.

heb ik gedaan ik heb al de memrestict geprobeerd..

Heb je al gedaan wat ik zei dat je moest doen in PB?

Ja bedankt daarvoor hij doet het nu stukken beter alleen loopt hij nog steeds best veel vast..

Ik verbruik 442VMB en gebruik -memrestrict 262144000 maar nog steeds loopt ie vast..

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben er klaar mee ik heb al 4uur totaal aan die gta zitten kloten resultaat:niks.

Gta 4 is gwoon slecht gemaakt met godfather 2 had ik geen problemen.

Ga je toch lekker verder met The Godfather. :D

Probeer het nog eens als de volgende patch uit is, dan is het hopelijk opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben er klaar mee ik heb al 4uur totaal aan die gta zitten kloten resultaat:niks.

Gta 4 is gwoon slecht gemaakt met godfather 2 had ik geen problemen.

Ga je toch lekker verder met The Godfather. :D

Probeer het nog eens als de volgende patch uit is, dan is het hopelijk opgelost.

heb godfather 2 al uitgespeeld!:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...