onbekendeIV Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 ik zoek een goede map maker voor san andreas, wie kan me helpen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 MTA:SA Map Editor. Als je dat bedoeld? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 MTA:SA Map Editor. Als je dat bedoeld? ik speel geen MTA maar als dat ook met de normale versie het doet is het ook ok! kan ik de link krijgen Reageren
Beagle Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Hier kan je een Map Editor voor San Andreas vinden, die je meteen in je singleplayer spel kan spelen. Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . Bewerkt: 28 juni 2009 door Puma Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden? Reageren
Timske Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden? >Kijk hier< Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden? >Kijk hier< nou een vraagje (ik weet niet of jij het weet) maar kun je na het installeren van MTA nog wel de normale GTA spelen? Reageren
GYZIE Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 jah dat kan gewoon. Na het installeren van een MP mod voor GTA kan je ook nog gewoon de singel player blijven doen. Reageren
Bayside Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden? >Kijk hier< nou een vraagje (ik weet niet of jij het weet) maar kun je na het installeren van MTA nog wel de normale GTA spelen? Toevoeging op de post boven me: Ja, dat kan. Het icoontje voor de SP blijft hetzelfde, voor MTA komt er een apart icoontje (met neger, 8-Ball erop). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.