Jump to content

Gezocht: een goede map maker voor san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:
MTA:SA Map Editor. Als je dat bedoeld?

ik speel geen MTA maar als dat ook met de normale versie het doet is het ook ok!

kan ik de link krijgen

Geplaatst: (bewerkt)
Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes :). Bewerkt: door Puma
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes :).

nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden?

Geplaatst:
Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes :).

>Kijk hier<

Geplaatst:

>Kijk hier<

nou een vraagje (ik weet niet of jij het weet) maar kun je na het installeren van MTA nog wel de normale GTA spelen?

Geplaatst:

jah dat kan gewoon. Na het installeren van een MP mod voor GTA kan je ook nog gewoon de singel player blijven doen.

Geplaatst:

>Kijk hier<

nou een vraagje (ik weet niet of jij het weet) maar kun je na het installeren van MTA nog wel de normale GTA spelen?

Toevoeging op de post boven me: Ja, dat kan. Het icoontje voor de SP blijft hetzelfde, voor MTA komt er een apart icoontje (met neger, 8-Ball erop).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...