Jump to content

Zijn deze pc's wel geschikt voor san andreas?


onbekendeIV

Recommended Posts

Echt niet, op mijn 6600GT draaide COD4 langs geen kanten, op mijn 7300GS (sorry, GS, niet LE) draait hij speelbaar. :tu: Met zelfde processor en evenveel ram.

EDIT: hoe kan 't dan dat ik GTA SA niet hoger kreeg dan low op 800*600 met die 6600GT? Ik heb 't eergisteren nog geprobeerd, maar 't lukte niet. Dus heb ik gisteren die 6600GT met een 7300GS verwisseld, en nu werkt GTA SA perfect op high zonder anti-alias, en bij trackmania ben ik van 10 naar 25 FPS gegaan.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Stuur een PB naar de plaatselijke mod (Thundercover) en vraag of hij de twee topic even samenvoegt.

en waar kan ik hem vinden?

Bovenaan in het forum staat 0 Nieuwe PB's. Klik daarop. Dan links staat Maak een nieuw PB. Klik daarop. Schrijf bij Ontvanger Thundercover.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Centrino is een Pentium M in combinatie met een Intel chipset en netwerkkaart. Deze processor is gebasseerd op de architectuur van de Pentium III, omdat de Pentium 4 technlogie te warm werd voor laptops.

De Pentium M 1.6GHz is sneller dan een Pentium IV 1.6GHz.

Maar van een "Centrino" processor heb ik nog nooit gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...