Aizen Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Mijn server is bijna klaar, nu nog enkel de laatste stappen. Ik zoek dus een host die mijn server en mijn toekomstige site beiden host, omdat de nieuwe site zich richt naar mijn nieuwe clan, neem ik liever dezelfde host. Ik heb al een aantal hosts, maar oftewel heb je geen mogelijkheid tot een site, oftewel moet je meer dan 100 euro betalen ... Welke host is goedkoop en kan een site + een server hosten ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Misschien even deze lijst met serverhosts raadplegen. Er staat wel niet bij of ze ook een website kunnen hosten, dus dat moet je maar even bekijken. Edit: ServerFFS heeft ook webhosting. Ik gebruik zelf ook ServerFFS als mijn host en ik ben er heel tevreden over. Bewerkt: 24 juni 2009 door Big Boss Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Misschien even deze lijst met serverhosts raadplegen. Er staat wel niet bij of ze ook een website kunnen hosten, dus dat moet je maar even bekijken.Edit: ServerFFS heeft ook webhosting. Ik gebruik zelf ook ServerFFS als mijn host en ik ben er heel tevreden over. Nog even een bijvoeging: Je krijgt er ook een gratis sub-domein bij met FTP op aanvraag, misschien is dat wel handig voor de T.S. Bewerkt: 24 juni 2009 door D-V-D-K Reageren
Aizen Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Misschien even deze lijst met serverhosts raadplegen. Er staat wel niet bij of ze ook een website kunnen hosten, dus dat moet je maar even bekijken.Edit: ServerFFS heeft ook webhosting. Ik gebruik zelf ook ServerFFS als mijn host en ik ben er heel tevreden over. Mijn keuze was eerst serverffs, maar als je kijkt naar de kostprijs om één server 1 jaar met een slot van 30 draaiend te houden, dan was het toch een slechte keuze. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Misschien even deze lijst met serverhosts raadplegen. Er staat wel niet bij of ze ook een website kunnen hosten, dus dat moet je maar even bekijken.Edit: ServerFFS heeft ook webhosting. Ik gebruik zelf ook ServerFFS als mijn host en ik ben er heel tevreden over. Mijn keuze was eerst serverffs, maar als je kijkt naar de kostprijs om één server 1 jaar met een slot van 30 draaiend te houden, dan was het toch een slechte keuze. Uuhm ik weet niet hoor maar het is toch 1 van de goedkoopste, en je moet niet bij jaar prijs kijken maar bij maand prijs. Ik heb 30 slots server bij ServerFFS en ik betaal per maand €7.50, dat is erg goedkoop als je het met andere bekijkt. In totaal draai ik hem nu 7 maanden met ongeveer 10-25 players. Dusja, als jij die prijzen te hoog vind moet je eerst maar gaan kijken of je die 30 slots wel haalt, en of je hem wel een jaar wilt gebruiken... Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Bovendien kan je eerst bijvoorbeeld 10 slots nemen en later je slots nog upgraden. Reageren
Aizen Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Ik heb besloten om serverFFS te gebruiken, maar krijg je daar een forum bij of moet je dat erbij kopen ? Bewerkt: 27 juni 2009 door Aizen Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Je krijg er een webhost bij met een sub-domein, dus: http://voorbeeld.serverffs.com Een forum moet je zelf kopen zoals IPB of VBulletin, een gratis forum is bijvoorbeeld SMF of PHPBB3 Die moet je natuurlijk zelf installeren doormiddel van een mysql database aan te maken, en daarna alle bestanden uploaden, als je geen idee hebt hoe dat werkt moet je er natuulijk ook niet aan beginnen. Altijd eerst leren dan pas doen, niet eerst doen en dan pas leren. Bewerkt: 27 juni 2009 door D-V-D-K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.