RoxxYY Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 ik zit dus nu met een probleem dat ik iets heb aangeklikt waarvan ik zelf niet weet wat, ik heb er een screen van gemaakt, en hier ziet er zo uit. : (Zie bijlage, en anders stuur ik wel een link als het niet lukt) het probleem is dat ik die ruitjes eraf wil hebben, maar weet iemand die mij kan helpen hoe ik de ruitjes weer weg krijg? RoxxYY >>> Door Jay;: Ondanks dat je probleem verholpen is, de topictitel aangepast naar onderwerp. Let hier op.<<< Reageren
joppie Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Ga naar View > Show > Grid. (Show staat onder Extra's) Nu moet het weg zijn. De toetscombinatie hiervoor is Ctrl + ', misschien dat je dat ergens per ongeluk hebt ingedrukt. Reageren
RoxxYY Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 VERY THANX VRAAG OPGELOST !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.