Jump to content

Operation Flashpoint 2 :VS: Arma II

OFP2 of arma II ?  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Welke kies jij ?

• Operation Flashpoint 2
      16
    • Armied Assault 2
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedendag luitjes! lol

ik zit nu te kutte met Arma II, jaa ik heb hem al, het is echt een enorm mooi spel maar erg moeilijk bespeelbaar door de vage controls en AI.

nu heb ik OFP2 nog niet gespeeld, maar OFP2 lijkt me toch leuker. ook qua Graphics en realisme.

wat denken jullie?

Arma II of OFP2 ?

hoor van jullie!

LLAAAATTTEEREEEEEEEEEEEEERZZEERZREZ

Bewerkt: door Rickyboy30
Geplaatst:

Hmmm, ik zou het zelf niet weten, maar ik denk dat ik voor Operation Flashpoint 2 ga, aangezien het er gewoon beter uitziet. Ik heb OFP2 nog nooit gespeeld, volgens mij is die nog niet eens uit, maar als ik de trailers ervan zie, denk ik echt.. "Wauw!".

I vote for Operation Flashpoint 2!

Geplaatst:

Waarom heb je geen poll gemaakt...

Ikzelf kies voor Operation Flashpoint 2, omdat deze gewoon veel mooier uitziet en omdat deze ook naar de consoles komt, ook vindt ik Arma een beetje de na-apers van Operation Flashpoint.

Wat je wel kan doen is dat iedereen zegt voor welke game die gaat en dat in de hoofdpost bijhouden, ik stem dus voor Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Stanboy96 :cya:

Ikzelf kies voor Operation Flashpoint 2, omdat deze gewoon veel mooier uitziet en omdat deze ook naar de consoles komt, ook vindt ik Arma een beetje de na-apers van Operation Flashpoint.

Wat je wel kan doen is dat iedereen zegt voor welke game die gaat en dat in de hoofdpost bijhouden, ik stem dus voor Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

update, check hoofdpost voor de post ;)

bedankt voor de reacties!

EDIT: ik zie dat er meer stemmen op de pol zijn dan het aantal reactie's! ALS JE STEMT LEG DAN VIA EEN REACTIE UIT WAAARRRRRROOMM JE DAT VIND!!!

update, check hoofdpost voor de post ;)

bedankt voor de reacties!

EDIT: ik zie dat er meer stemmen op de pol zijn dan het aantal reactie's! ALS JE STEMT LEG DAN VIA EEN REACTIE UIT WAAARRRRRROOMM JE DAT VIND!!!

Sommige mensen kijken alleen in dit topic en stemmen, maar hebben geen zin om te posten, daarom is dat.

EDIT: Dit is mijn 700e post alweer :)

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

Ik heb voor Operation Flashpoint 2: Dragon Rising gestemd omdat die er beter uitziet. En het lijkt me een beter spel dan Arma II. :)

Geplaatst:
Ik heb voor Operation Flashpoint 2: Dragon Rising gestemd omdat die er beter uitziet. En het lijkt me een beter spel dan Arma II. :)

bedankt, maar als ik de screens vergelijk met arma II in-game vind ik bij Arma toch het gras enzo er beter uitzien. miss persoonlijk, wacht ik ga nu ff in-game en maak een screenshot van het gras.

ff wat in-game screenshot's genomen :) en jaa, links onder staat (gebruiker) omdat de naam van me computer is, moet ik nog ff instellen :puh:

in heli:

team.jpg

het gras & team:

Gras.jpg

Geplaatst:

Maar je kan 'het gras' nog niet echt vergelijken, aangezien Operation Flashpoint nog niet uit is, én de mensen die hem al hebben gespeeld, kunnen ook nog niet echt wat zeggen, want Codemasters (makers van Operation Flashpoint) gaan nog de héle zomer tot de herfst aan de game sleutelen, én als dan de game EINDELIJK uitkomt, dán kunnen we het gras vergelijken :7

Geplaatst:
Maar je kan 'het gras' nog niet echt vergelijken, aangezien Operation Flashpoint nog niet uit is, én de mensen die hem al hebben gespeeld, kunnen ook nog niet echt wat zeggen, want Codemasters (makers van Operation Flashpoint) gaan nog de héle zomer tot de herfst aan de game sleutelen, én als dan de game EINDELIJK uitkomt, dán kunnen we het gras vergelijken :7

jaa, maar er zijn toch ook al screens van de OFP2 vegetation ?

dus je kan vergelijken?

en antwoord op je signature van welk spel je kan kopen, nou ARMA 2 of OFP2 dus!

Ik ga voor Arma2 omdat ik het spel zelf ook heb en het is door de Originele makers van Opf gemaakt.

wat Opf2:Dr niet is die is door codemasters gemaakt.

Maar Opf2 lijkt me ook wel leuk aangezien het rangensysteem wat je hebt en nog wat extra dingetjes.

Dus opf2 komt er ook wel.

Bewerkt: door Honkbal95[NL]

Ongetwijfeld OPF2 vanwege de grote wereld, iets van ???? Vierkante kilometer is echt vet ^^.

EDIT : Operation Flashpoint 2 daarmee bedoelen jullie toch Operation Flashpoint 2 Dragon Rising mee of niet.

Bewerkt: door gamekingz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...