Timske Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) MX vs. ATV Unleashed Deze game is beschikbaar voor verschillende consoles zoals de PS2, Wii en de computer. En meerdere zoals de psp! In deze game kun je motorcrossen of racen met een quad of een 'bandito' of een monstertruck. Met deze game kun je ook online tegen andere mensen racen. In de game kun je custom tracks en verschillende andere dingen downloaden zoals Tricks en Tracks en Motor skins en Outfits. Hier een van mijn favoriete filmpjes:>High Quality< >High quality< Geef je mening over deze game! Bewerkt: 24 juni 2009 door Timske Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik heb deze game op psp. Ik vindt het wel redlijk tof metm motors zegt me niet veel maar buggy's, monstertrucks, enz. Vond ik wel leuk. Maar ik speel het ook niet veel meer. Reageren
Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik heb deze game op psp.Ik vindt het wel redlijk tof metm motors zegt me niet veel maar buggy's, monstertrucks, enz. Vond ik wel leuk. Maar ik speel het ook niet veel meer. Ik vind het een van de mooiste spellen die ik heb. Die buggy's, monstertrucks, en caddy's vind ik ook niet vet. Maar met een motor kun je wel mooie jumps doen Verder vind ik races met quad ook wel vet. Reageren
Timske Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 >Mijn zelf gemaakte video< Laden kan even duren!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.