Dastard Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Het schijnt dat je 9,000,000 $ nodig hebt voor rank 10 te halen, is dat waar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Het schijnt dat je 9,000,000 $ nodig hebt voor rank 10 te halen, is dat waar? Zoals je op WikiGTA kon lezen heb je slechts 5 miljoen dollar nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 En eum, op welke rank krijg je een maatpak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Op de PC versie krijg je volgens mij al vanaf het begin een maatpak, op de PS3 versie is er volgens mij niet eens een maatpak te verkrijgen? Correct me if I'm wrong. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Je hebt gelijk hannes. de PC versie heeft andere kleding bij MP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 ja pc heeft andere kledij en je kan een mod downloaden dat je ze vanaf level 1 al de kledij hebt eigenlijk een soort van hack dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Op de PC versie krijg je volgens mij al vanaf het begin een maatpak, op de PS3 versie is er volgens mij niet eens een maatpak te verkrijgen? Correct me if I'm wrong. Klopt. Wikigta zou misschien de kleding van GTA 4 MP op de site zetten, ik heb ze tot nog toe op geen enkele andere site gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 De xbox en playstation versie hebben geen maatpakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Xbox ook niet? Had een keer iemand op youtube gezien met een maatpak aan (Op de TV ) Bewerkt: 15 juli 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGreyHunter Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 en wanneer krijg je die motorhelmen ( ik heb de ps3) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 en wanneer krijg je die motorhelmen ( ik heb de ps3) Ik weet het niet precies, maar volgens mij rank 4 of rank 5. Wel balen trouwens dat je zoveel centjes nodig hebt voor rank 10. Zoveel speel ik GTA IV namelijk niet online maar ik heb wel alle singleplayer trophies, damn... wat zou ik die platina trophy graag willen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorisgtalcs Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2009 Hahahahahah rank 10 die had ik allang kunem heben maarja netwerk thuis is NAT maar als ik van me ouders een repateur mogt belen om dat optelossen of me eigen netwerk mogt nemen nou dan kom de helft wel vertreken daar hahahahaha. ben ook een van de beste he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 ^ Het stinkt hier... Xbox ook niet? Had een keer iemand op youtube gezien met een maatpak aan (Op de TV ) Dat zou heel goed een opname van de singleplayer kunnen zijn geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.