mattert Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) Ik heb laast nog GTA:IV op mijn ps3 gekocht (omdat op PC kut spele is ) Maar ik vind echt irritant dat er bijna nooit zon is, helft van een GTA dag is donker en dan kwart van de dag is het donker (bewolkt) of regen etc. Dus is 't misschien mogelijk om iets te veranderen dat er (veel)meer zonnenschijn in GTA:IV op de ps3? ik heb niet zo veel verstand van dingen veranderen op de PS3 omdat ik hem ook pas net heb. Iemand ideën? PS: Ik heb het niet over de bel-code! die verandert 't ook maar ik wil eigelijk de hele middag etc waneer het licht is de zon hebben (vind ik fijner spelen) en geen zin om heeltijd t veranderen! Mvg Mathijs. Bewerkt: 25 juni 2009 door mattert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Er is geen trucje op de PS3 om veel zonneschijn te laten komen in GTA IV (op de PC kan dit wel, met mods) maar GTA IV is van nature nogal donker. Dit kan je wel veranderen door bij Display in het pauzemenu de Brightness, Contrast en Saturation wat hoger te zetten, je zal zien dat dit veel verschil geeft en het veel makkelijker speelt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 ah! bedankt, ik heb het zojuist verandert en het speelt veel lekkerder Bedankt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.