Royboow Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 NA 3 DAGEN NOG GEEN REACTIE 0 Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 En jij denkt dat je met zo'n reactie wél reacties krijgt? 0 Reageren
Royboow Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 En jij denkt dat je met zo'n reactie wél reacties krijgt? nee, maar wel vreemd dat iedereen (sorry bijna iedereen) na 1 of 2 dagen reactie krijgt terwijl mijn posts altijd vergeten, of genegeerd worden. heb ik het idee. Aangezien het bijna altijd zo gebeurt >>> Door Jay;: Geen probleem dat je bumpt hoor, terecht. Volgens mij bedoelt Puma alleen dat je het ook wat netter kunt vragen. Nu enkel rates, anders geen posts.<<< 0 Reageren
7ulian Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Eerst geen reaties en nu ook nog een 6.5. Niet om je te pesten, maar ik vind twee dingen jammer: Ten eerste ziet het plaatje er veel beter uit als je het contrast zal opschroeven. Het hele plaatje is in pastelkleuren waardoor het een zacht karakter krijgt, en ik ken "Army of Two" niet, maar erg "zacht" ziet die gozer er niet uit. Ten tweede, ik zag pas veel later de tekst. Als je wilt dat het subtiel is, schrijf het dan op het armour van de gozer of in een boom. Nu valt het alleen weg. Gebruik een ander lettertype maar vooral een andere kleur, zodat de letters eruit springen. Begrijp me niet verkeerd, de afwerking is goed, maar deze twee punten zijn jammer, als je die aanpast heb je een prima plaatje 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.