Jump to content

Gears of War Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

hmm, kleuren passen niet echt bij elkaar, verder lijkt de BG wel op een lavalamp. Probeer er eens wat meer effecten in te gooien of tuts te volgen. Je logo is ook een beetje weird, aan de bovenkant breed en aan de onderkant smal

Ik zie dat je bij je tekst gebruik heb gemaakt van de outer Shadow

Een 6/10

Geplaatst:

De achtergrond valt mij meteen op, het zal vast wel leuk gestaan hebben bij een ander onderwerp. Maar in mijn ogen is de hele combinatie Gears Of War en deze achtergrond niet erg bijpassend. Ik heb meer het idee dat dit een slijm achtige substantie is :O Daarbij ook de kleuren, deze zijn totaal verschillend waardoor het ook niet echt één geheel vormt dat is wel jammer. Kortom, de achtergrond heeft een aparte structuur, maar helaas past dit totaal niet bij het onderwerp Gears of War. Ik denk dat je bij deze signature veel beter een grunge achtergrond had kunnen maken, met wat meer de kleuren van de render.

Geplaatst: (bewerkt)
hmm, kleuren passen niet echt bij elkaar, verder lijkt de BG wel op een lavalamp. Probeer er eens wat meer effecten in te gooien of tuts te volgen. Je logo is ook een beetje weird, aan de bovenkant breed en aan de onderkant smal

Een 6/10

Ik wil niet veel zeggen maar er zijn geen Tuts voor het programma dat ik gebruik. Adobe Photoshop Elements uit 1997.

Edit: En de enige tut die er is, heb ik zelf gemaakt.

Bewerkt: door NickFailage
Geplaatst:

Een 6/10

Ik wil niet veel zeggen maar er zijn geen Tuts voor het programma dat ik gebruik. Adobe Photoshop Elements uit 1997.

Edit: En de enige tut die er is, heb ik zelf gemaakt.

oke

Geplaatst:
Nog iemand?

Ik vind het ook niet zo geweldig. De kleuren passen niet bij elkaar en meer van die cliché dingen waar je als beginner mee lastig word gevallen. Ook ik kan alleen zeggen : ga tutorials volgen, ik heb voor je op Google wat ingetypt en er staat denk ik wel wat tussen. Google resultaten voor tutorials voor Photoshop Elements.

Ik raad je Photoshop aan, das is imo gewoon het beste programma om mee te shoppen. Het kost wel geld, maar er zijn ook illegale manieren. Natuurlijk ga ik je die niet voorschotelen. Je kunt ook nog The GIMP downloaden, dat is gratis en je kunt er best een eind mee komen. Het is eigenlijk bedoelt voor Photomanips, maar ik heb er ook een tijdje mee gewerkt en als je een beginner bent werkt het prima. Maar onthoud wel dat Photoshop beter is.

Groetjes,

Olivier

Geplaatst:

Stop met dat overhalen naar een andere Photoshop, ik heb het al overwogen maar daar kan ik niet meewerken, enige is bij Photoshop Element moet alles handmatig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...