Doppeyy Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik gebruik voor mijn server ladmin en ik wil dat als je /register hebt gedaan en daarna een skin kiest dat die automatisch op je naam blijft staan totdat je zelf ervoor kiest een andere skin te kiezen met F4 weet iemand hoe je dat in ladmin moet veranderen ? alvast bedankt gr Dopey Reageren
David22 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Je zal, zodra de speler spawned, het skinid moeten ophalen en moeten opslaan (via dini) in het bestand van de gebruiker... Reageren
Doppeyy Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Je zal, zodra de speler spawned, het skinid moeten ophalen en moeten opslaan (via dini) in het bestand van de gebruiker... Okee en kan iemand me even uitleggen hoe dat precies moet ? alvast bedankt Gr Dopey Reageren
David22 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 new pskin; new name[MAX_PLAYER_NAME]; pskin = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); dini_IntSet(udb_encode(name), "skin", pskin); Reageren
Doppeyy Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 new pskin; new name[MAX_PLAYER_NAME]; pskin = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); dini_IntSet(udb_encode(name), "skin", pskin); en waar moet ik die dan precies allemaal onder zetten :$ als je dat uit kan leggen dan is dat echt super want dan is het klaar alvast bedankt gr Dopey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.