leon21 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 hallo allemaal gta 4 gekocht ge installeerd en daarna doet hij het niet meer. gelukkig erachter gekomen dat ik sp1 niet had voor vista maar welke moet ik nou dowloaden ??? je hebt meerdere sp voor vista. zou iemand misschien ff een link willen sturen waar ik de sp1 kan dowloaden die het beste is om GTA 4 te kunnen spelen alvast bedankt , gr Leon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Je hebt maar 1 SP1 hoor voor Vista. Die kunt je binnenhalen via de site van Windows Update. (of anders even zoeken via Google) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon21 Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 ooh ok ik zag er meerdere staan maar toch bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Je hebt maar 1 SP1 hoor voor Vista. Die kunt je binnenhalen via de site van Windows Update. (of anders even zoeken via Google) Vergeet de 64 bit versie niet . ontopic. Jij moet waarschijnlijk de 32 bit versie hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon21 Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Je hebt maar 1 SP1 hoor voor Vista. Die kunt je binnenhalen via de site van Windows Update. (of anders even zoeken via Google) Vergeet de 64 bit versie niet . ontopic. Jij moet waarschijnlijk de 32 bit versie hebben... ik moet de 32 bit hebben ok dankjewel , heb je ook nog een link naar een site waar ik hem in het nederlands kan dowloaden ???. want via die updater doet ie het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon21 Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 klik nice gemaakt ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Die site heb ik niet gemaakt hoor. Het is gewoon voor mensen die niet weten wat Google is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon21 Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 ooh ok ik weet wel wat google is hooR maar toch bedankt zal het nu dowloaden en dan hoor je wel weer of het eindelijk is gelukt nog even en ik breek die disc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon21 Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 ooh ok ik weet wel wat google is hooR maar toch bedankt zal het nu dowloaden en dan hoor je wel weer of het eindelijk is gelukt nog even en ik breek die disc hij doet het bedankt allemaal voor jullie hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Graag gedaan! Tot GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.