koeper Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 hallo als ik de laatste patch instaleert blokeerd hij iedere keer dan moet ik computerhestel doen en dat gaat hij terug weet iemand wat het juist is anders speelt gta iv goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 wat blokkeert? het downloaden? -> Ga naar de gta4 support site om hem te downloaden gta4 loopt vast? -> deinstalleer mods en probeer het opnieuw windows loopt vast-> dat heeft iets met je pc te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koeper Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 wat blokkeert? het downloaden? -> Ga naar de gta4 support site om hem te downloadengta4 loopt vast? -> deinstalleer mods en probeer het opnieuw windows loopt vast-> dat heeft iets met je pc te maken nee als ik hem instaleert heb dan stard ik de game en dan blokeerd het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 voer je het spel als admin uit? Gebruik je mods? geeft hij ene foutmelding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koeper Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 voer je het spel als admin uit?Gebruik je mods? geeft hij ene foutmelding? is met xp enkel GTAIVCarSpawner nee hij heefd geen foutmelding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Carspawner uitzetten (die van Alexander Blade, niet?), werkt niet met v1.0.4.0. en dan wil je game inderdaad niet opstarten. Heb ik zelf ook voorgehad, gewoon verwijderen en wachten tot ie is geupdate tot 1.0.4.0. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.