onbekendeIV Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) ik heb deze auto over gezet naar vice city. het model blijft eigendom van rockstar Bewerkt: 25 juni 2009 door onbekendeIV
Remi-X Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) Nou leuk, en nu? Waar zijn de screens? Ah daar zijn je screens al. Waar blijft je topic met AL je mods in 1? Dit word namelijk hoogst irritant... En dit is niet zo heel moeilijk, je zal meer bewondering krijgen als je ZELF je models maakt, en vervolgens mooi ingame zet. Bewerkt: 25 juni 2009 door Remi-X
Beagle Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) Leuk dat het je gelukt is, maar mijn mening is ongeveer hetzelfde als Remi-X hierboven (behalve dat gedoe met screens ). Probeer origineler te gaan Overigens zit je voertuig een beetje door de grond. Als je trouwens losse screens wil laten zien kan dat beter in het Show jou models topic, en als je echt een mod met downloadlink hebt kan je een topic aanmaken Bewerkt: 25 juni 2009 door Beagle
DaBeast Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Als ik het me goed herinner, werken de GTA3 auto's gewoon ook op Vice City.. Slotje dus, tot tegendeel bewezen is .
Recommended Posts