L Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Beste leden, ik heb al enige tijd FIFA 09 voor de pc op mijn computer staan zonder ergernis maar sinds enige tijd verloopt het spelen niet al te soepel meer. Tijdens het spelen krijg ik zegmaar tussenschokjes, van die hele korte vastlopertjes, wat heel irritant speelt. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt Reageren
L Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Beste leden,ik heb al enige tijd FIFA 09 voor de pc op mijn computer staan zonder ergernis maar sinds enige tijd verloopt het spelen niet al te soepel meer. Tijdens het spelen krijg ik zegmaar tussenschokjes, van die hele korte vastlopertjes, wat heel irritant speelt. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt is er niemand die deze haperingen kan verklaren of weet te verhelpen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Post je systeem specificaties eens, dan kunnen we kijken of je computer hardware wel toereikend genoeg is om dit spel te kunnen spelen. Daarnaast raad ik je aan zo min mogelijk programma's op de achtergrond te laten draaien want die zorgen ervoor dat er minder werkgeheugen voor het spel zelf over blijft en dan kan hij gaan schokken. Reageren
L Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Post je systeem specificaties eens, dan kunnen we kijken of je computer hardware wel toereikend genoeg is om dit spel te kunnen spelen. Daarnaast raad ik je aan zo min mogelijk programma's op de achtergrond te laten draaien want die zorgen ervoor dat er minder werkgeheugen voor het spel zelf over blijft en dan kan hij gaan schokken. Het spel deed het eerst ook, dus dat is het probleem niet. En ik sluit ook altijd alles af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.