NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Rates & Tips zijn welkom. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Rate : 8,5 Reden: Mooi lichteffect dat je op de boot hebt uitgeoefend. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Bedankt, maar waar denk je aan als je die zwarte rook op ziet komen? Aan hoge golven of aan brand? Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Bedankt, maar waar denk je aan als je die zwarte rook op ziet komen? Aan hoge golven of aan brand? ehm meer aan een afgrond van rook. Bewerkt: 26 juni 2009 door gamekingz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Dat ie er zo tussendoor valt, kan ook. Nog iemand? Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik vind je sigs steeds beter worden! heel mooi licht effect hier alleen vind ik het rook effect wat minder, probeer hem iets minder wild te smugden.... 8/10 Mvg, CH! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik vind het schip niet bij de "rook" passen. Het schip is blauwig, terwijl de rook zwart/wit is. Ook is het schip is overbelicht. Niet erg geslaagd in mijn ogen. De sig is erg leeg. De tekst is klein, die kon groter. 4/10 Reageren
Puma Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Leuk geprobeerd, maarrehh.. Het is niet eens te zien dat het schip zweeft. Waarom maak je hier een signature van? Als je dit werkje als een vierkant/rechthoek had afgebeeld had je veel meer kunnen doen met lichteffecten etc. Het is jammer dat je dat niet gedaan hebt, het hele effect van het zweven in de lucht en het licht wordt daardoor kleiner. Je hebt hier als het ware het schilderij "De Nachtwacht" gepakt (enorm groepsportret) en daar het hoofd van Rembrandt uitgezaagd... Bewerkt: 27 juni 2009 door Puma Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Leuk geprobeerd, maarrehh.. Het is niet eens te zien dat het schip zweeft. Waarom maak je hier een signature van? Als je dit werkje als een vierkant/rechthoek had afgebeeld had je veel meer kunnen doen met lichteffecten etc. Het is jammer dat je dat niet gedaan hebt, het hele effect van het zweven in de lucht en het licht wordt daardoor kleiner. Je hebt hier als het ware het schilderij "De Nachtwacht" gepakt (enorm groepsportret) en daar het hoofd van Rembrandt uitgezaagd... Het schip vliegt niet. Het ligt gewoon in de haven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.