Mr.stickz Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Hey ik keek de TLAD trailer 2 ng een keer en toen zag ik dat die ene gast een wheelie met ze'n motor deed, Maar hoe doe je dat op de PS3 want ik heb het al vaak geprobeerd maar het lukte steeds niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Gewoon gas geven, linker joystick naar achteren trekken bij hoge snelheden! Zeer makkelijk. Doe ik ook heel vaak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Op een Faggio, NRG-900 PCJ-600 en de Sanchez gaat het makkelijk, op de andere motors is het heel erg moeilijk om een wheelie te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Op een Faggio, NRG-900 PCJ-600 en de Sanchez gaat het makkelijk, op de andere motors is het heel erg moeilijk om een wheelie te maken als je het op een andere motor wilt doen dan moet je eerst stil staan.dan de joystick naar achter en dan pas gas want anders komt je voorwiel niet eens van de grond. ik heb het dus over die motoren die the lost gebruikt.dat soort motoren Bewerkt: 26 juni 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 De Zombie, en de Hellfury zijn choppers en deze zijn gemaakt voor snelheid en niet voor Wheelie's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Soms lukt het ook een weelie te trekken met een freeway maar deze zijn dan niet zo hoog als één van een Sanchez. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.stickz Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Ja het werkt heel erg bedankt voor jullie hulp! Als niemand iets toe te voegen heeft dan kan er een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.