Jump to content

Arabische naam van Allah op SA?


Ottoman 47

Recommended Posts

Ik speel al héél lang GTA SA, en waneer ik hier langs kom, denk ik bij me zelf: dit tekentje lijkt heel veel op de arabische naam van Allah. Ik vraag me dus af, is dit discriminatie of gewoon toeval?

samp007r.png

Please, niet zitten zeiken van ''Hoort bij Verwijzingen & Geintjes topic'', maar begrijp ff dat dit echt héél serieus is, en dat ik hier géén Easter Egg mee bedoel! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit hebt opgemerkt is wel erg speciaal, ik zie wel gelijkenissen maar ik denk niet dat Rockstar gaat 'lachen' of verwijzingen maken naar de Islam. Ze maken eerder een eigen godsdienst(Epsilon Program) om mee te spotten.

Link to comment
Delen op andere websites

Moslims vinden dat discriminerend.

Ik heb geen flauw idee of het er op lijkt ofniet.

sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind echt dat moslims vaak overdrijven, dan kan ik net zo goed zeggen dat het discriminerend is naar kleine kindjes als ik zeg dat sinterklaas neit bestaat.
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind echt dat moslims vaak overdrijven, dan kan ik net zo goed zeggen dat het discriminerend is naar kleine kindjes als ik zeg dat sinterklaas neit bestaat.

:-(

Maargoed, ik snap niet wat hier discriminerend aan is?

Er staat Allah (tenminste, lijk erop) en aan de overige tekens te zien, zijn die dezelfde. Dus er staat geen zin van bijv. Allah suckt (een voorbeeld, dit meen ik dus niet), dus volgens mij niks discriminerend aan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het probleem ook niet, eigenlijk.

moslims vloeken alleen maar met jezus enzo, maar in zoiets zien ze meteen dat ze zich gediscrimineert voelen.

maf hoor :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Moslims hebben de zelfde profeten als die van de christenen. Alleen wij noemen ze anders dan jullie, zoals Jezus noemen we Isa. Mozes noemen we Musa. Alles wat in de christelijke bijbel voorkomt, zit ook in de Kuran. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic graag :7

Als je het scheematisch bekijkt trekt er heel goed op, de enigste grote verschillen zijn dat het punte vanboven verkeert staat en dat de eerste V er niet opstaat. Maar ik denk dat het gewoon toeval is.

BTW: waar is dat?

Link to comment
Delen op andere websites

De overeenkomsten met de naam Allah in het Arabisch zijn minimaal, de overeenkomsten met de letter "W" zijn echter vele malen groter. Daarnaast snap ik niet zo goed waarom er een discussie moet worden gevoerd over discriminatie, dat is hier absoluut niet aan de orde. Als er ergens Christus of Mohammed zou staan is dat toch ook geen discriminatie! Tenzij het in die context bedoeld is, maar ik denk niet dat R* zich zoiets doms op de hals zou halen.

Daarnaast hebben we voor dit soort onderwerpen gewoon het verwijzingen en geintjes topic, dus ik snap absoluut niet waarom hiervoor een apart topic zou moeten komen! En je bent daarvan heel goed op de hoogte Illuminati :duh: :

Please, niet zitten zeiken van ''Hoort bij Verwijzingen & Geintjes topic''...
Overigens zeik ik alleen op het toilet en niet op het forum. :{

Deze post in een notendop: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...