FGras Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) In noord Algonquin staat een Clucking Bell, (vindplaats) Deze Clucking Bell is echter gesloten, en op de deur staat een etiket geplakt met de volgende tekst: LIBERTY STATE INSTITUTE OF FOOD HYGIËNE - Condemned Wat dus betekend dat hij gesloten is wegens slechte voedsel hygiëne! Verder,aan de rechter kant van de Clucking Bell kun je nog een bushokje op klimmen, als je vanaf daar op de zonnewering springt zie je dat je precies op kippe poot afdrukken springt! (misschien loopt The Cock er wel rond! (GTASA) valt me wel erg op dat dat precies bij het bushokje staat waar je er op de zonnewering kan springen! __________________________________________________________________ Zelf zag ik al eerder dat hij gesloten was maar dat etiket was me nooit opgevallen Bewerkt: 25 juni 2009 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 Dit is een easter egg. Deze is echter al eerder bekend. Maar wel een leuke tekst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.