Jump to content

Opnemen met PS3

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het heeft niet met GTA te maken, maar ik had een keer gezien dat je op TV kon opnemen met een PlayStation 3! Maar ik ben er nog niet achtergekomen hoe. Weet iemand hoe je kunt opnenem met een PS3???

Bewerkt: door GTA-TOM
  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jordib12

18

• Dieko

17

• End Of The Riot

12

• Sentasi

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zou het niet weten. Misschien een camera (goeie) op de tv aansluiten die dan automatisch opneemt wat je aan het doen ben? zou het echt niet weten verder.

Geplaatst:

met zo een tv kaart, kom je een heel eind, die neemt je beelden op en dan zet je het in de computer.

Geplaatst:

Dat kan ook PowerPats :Y

Je kan opnemen met een Dazzle.

Dat is een apparaat wat je aansluit op je pc.

Aan de uiteinde van de Dazzle kan je je kabels van je PS3 erin doen of van je TV OUT.

Dit is een plaatje van een Dazzle

CL_080602_dazzle.jpg

Als jouw pc een gele ingang heeft dan kan die ook opnemen.

Geplaatst:

Ik heb op internet zitten zoeken, maar dat product... daar werd niets over gezegd. Toen heb ik verder gezocht naar iets anders. De PlayTV! Die is speciaal voor de PlayStation 3 om op te nemen en live tv te kijken, plus daarnaast alles wat je opneemt kunt opslaan op je PSP! Veel beter apparaat.

Ik heb op internet zitten zoeken, maar dat product... daar werd niets over gezegd. Toen heb ik verder gezocht naar iets anders. De PlayTV! Die is speciaal voor de PlayStation 3 om op te nemen en live tv te kijken, plus daarnaast alles wat je opneemt kunt opslaan op je PSP! Veel beter apparaat.

PlayTv is niet in Nederland beschikbaar, en kost 100 euro.

Alle mensen die van hun Xbox360 of PS3 opnemen, gebruiken een capture card of een Dazzle.

Typ eens in Youtube; Dazzle.

Hier 2 filmpjes van mij die opgenomen zijn met de Dazzle.

Deze filmpje is ook gemaakt met de Dazzle (niet van mij)

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

Ik zou voor de Dazzle gaan (Zelf heb ik deze ook dankzij Dieko en Sentasi van Gtaforum)

Een Dazzle kan je gewoon bij mediamarkt kopen.

En het geeft ook een redelijke mooie kwaliteit.

Nadeel: Je kan niet opnemen als je speelt met HDMI je kan alleen opnemen met Scart. :/

Met een 360 i.c.m. de Dazzle of verwant apparaat (ik heb zelf een Terratec Grabster Magix. Deze heeft dezelfde kwaliteit als de Dazzle DC170 van €100,- maar kost maar €50.- omdat de bijgeleverde software van mindere kwaliteit is.) kan je inderdaad prima beeld opnemen, bij de 360 kan je nog wel gamen op 720p i.c.m. de capture device, omdat je de componentkabel kan gebruiken in plaats van de scart.

Maar ontopic, wat EOTR en Dieko hierboven al hebben genoemd: combineer gewoon je PS3 met een Pinnacle Dazzle. Je moet ook niet willen kunnen opnemen op HD kwaliteit, weet je hoeveel ruimte dan een vid'je van één minuut al voor ruimte inneemt? ^_^ Juist, Youtube ziet je al aankomen met een video van 6 Gigabyte, never nooit dat je dat "even" kan uploaden!

In alle opzichten is een capture device zoals de Pinnacle Dazzle dus echt de beste keus. :Y

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:

Valt mee :o Zijn die dingen gewoon in de winkel te koop of alleen op internet (note, ik heb geen Creditcard!)

Geplaatst:
Valt mee :o Zijn die dingen gewoon in de winkel te koop of alleen op internet (note, ik heb geen Creditcard!)
Alleen op Internet geloof ik. Kijk maar eens op Bol.com, als je daar bestelt kan je ook voor de deur betalen (geloof ik). Anders kan je ook via je bank betalen, of vraag je het heel lief aan je moeder :puh:.
Alleen op Internet geloof ik. Kijk maar eens op Bol.com, als je daar bestelt kan je ook voor de deur betalen (geloof ik). Anders kan je ook via je bank betalen, of vraag je het heel lief aan je moeder :puh:.

Nee hoor, je kan hem overal kopen.

In de MediaMarkt of in een pc winkel

Easycam is ook een mogelijkheid maar Dazzle is beter.

Webcam kwaliteit is bagger :7

Of bedoel je de capture card van Easycam?

Want die is wel goed,maar is hetzelfde als de Dazzle.

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

Nee hoor, je kan hem overal kopen.

In de MediaMarkt of in een pc winkel

Dat komt dan goed uit, er opent namelijk binnekort een Media Markt bij mij in de buurt.. Stuntprijzen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...