End Of The Riot Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Hoe duur is die dazzle? :o 50 euro Niet alle dazzles kosten 50 euro, je hebt er ook van 70, 60, 30 zelfs 100. Maar hoe duurder hoe meer dingen je er nog mee kan. Of de prijs ook effect op de kwaliteit heeft ben ik niet zeker. Reageren
Dieko Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 De kwaliteit verschilt niet heel erg met die van 100 euro. Dan kan je net zo good een HD recorder nemen voor 130 Dollar. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) nu er dus toch al een topic hiermee is gemaakt wil ik ook graag een vraag stellen. als je zeg maar opneemt met dat ding moet ie dan in de TV en de PC...... tegelijk dus??? als dat dus zo is haal ik heb niet want we hebben geen laptop Bewerkt: 29 juni 2009 door gtafreak321 Reageren
Dieko Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 nu er dus toch al een topic hiermee is gemaakt wil ik ook graag een vraag stellen.als je zeg maar opneemt met dat ding moet ie dan in de TV en de PC...... tegelijk dus??? als dat dus zo is haal ik heb niet want we hebben geen laptop Staat je pc naast je PS3? Anders kan je een verlengkabel kopen. Check of je thuis een DVD Recorder hebt of een Harddiskrecorder, want dan hoef je geen Dazzle. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik ben van plan binnenkort ook een Dazzle aan te schaffen. Ik wil namelijk graag Stunt-toturials maken, voor in mijn Stunt-topic. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 nu er dus toch al een topic hiermee is gemaakt wil ik ook graag een vraag stellen.als je zeg maar opneemt met dat ding moet ie dan in de TV en de PC...... tegelijk dus??? als dat dus zo is haal ik heb niet want we hebben geen laptop Staat je pc naast je PS3? Anders kan je een verlengkabel kopen. Check of je thuis een DVD Recorder hebt of een Harddiskrecorder, want dan hoef je geen Dazzle. nee mijn PC staat beneden en mijn PS3 staat op mijn kamer dus dan moet ik een gat door het plafon boren dan kan het wel maar dazzle neemt dus niet op zonder dat je je PC in de buurt hebt?? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 nu er dus toch al een topic hiermee is gemaakt wil ik ook graag een vraag stellen.als je zeg maar opneemt met dat ding moet ie dan in de TV en de PC...... tegelijk dus??? als dat dus zo is haal ik heb niet want we hebben geen laptop Staat je pc naast je PS3? Anders kan je een verlengkabel kopen. Check of je thuis een DVD Recorder hebt of een Harddiskrecorder, want dan hoef je geen Dazzle. nee mijn PC staat beneden en mijn PS3 staat op mijn kamer dus dan moet ik een gat door het plafon boren dan kan het wel maar dazzle neemt dus niet op zonder dat je je PC in de buurt hebt?? Een PC heb je wel nodig ja voor met een Dazzle te kunnen werken. Dan kan je misschien best voor iets anders kijken. Reageren
PimTerror Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Ik heb een Easycap gekocht op eBay voor 5 euro het is wat ingewikkeld maar op YouTube staan heel wat video's waarin het heel goed wordt uitgelegd. Hij neemt op met Scart en/of met S-Video. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Toch had je beter kunnen luisteren naar de opmerkingen hier. Als je niet alleen je beeld wil opnemen, maar ook nog gewoon wilt gamen op je TV, is dit niet de juiste apparatuur. Je zou hierbij het signaal nog wel kunnen splitten, maar de easycap kan volgens mij niet echt zo goed overweg hiermee.. Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk! Anyway, mocht het wél goed kunnen, én gamen op je tv en tegelijkertijd opnemen, dan ben ik zeker benieuwd naar je eerste filmpjes! Vergeet ze niet te posten, hè! Reageren
Dieko Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Toch had je beter kunnen luisteren naar de opmerkingen hier. Als je niet alleen je beeld wil opnemen, maar ook nog gewoon wilt gamen op je TV, is dit niet de juiste apparatuur. Je zou hierbij het signaal nog wel kunnen splitten, maar de easycap kan volgens mij niet echt zo goed overweg hiermee.. Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk! Anyway, mocht het wél goed kunnen, én gamen op je tv en tegelijkertijd opnemen, dan ben ik zeker benieuwd naar je eerste filmpjes! Vergeet ze niet te posten, hè! Je kan toch ook je TV OUT daarvoor gebruiken? Want dit is bijna het zelfde als de Dazzle. Reageren
OG-J Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ja kan deze Easy Cap voor ongeveer 9 euro (gratis verzending) hier bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11267 Een andere mogelijkheid is natuurlijk een DVD-recorder (met HDD...) Dan kan je in de IN-line je PS3 aansluiten en zo ondertussen recorden op de HDD of op een DVD terwijl je aan het gamen bent, wat je dan zo kan overzetten naar je PC. Maar die Easy Cap is natuurlijk een zeer goede én goedkope oplossing om elke media direkt naar je PC om te zetten, evenals oude VHS-cassettes of video-opnames Greetz, Reageren
Shockwaveplayer Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Die Pinacle dazzle kan die ook ps 3 opnemen terwijl ik speel,en hoeveel kost die en dan waar kan je deze kopen ook in mediamarkt in België? Reageren
Dieko Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Die Pinacle dazzle kan die ook ps 3 opnemen terwijl ik speel,en hoeveel kost die en dan waar kan je deze kopen ook in mediamarkt in België? Ja dat kan. Je neemt op terwijl je speelt. Maar je moet wel een pc in de buurt van de Dazzle hebben. Reageren
jenske94 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 een goeie camera met goeie belichting op youtube staan er best wel mooie filmpjes op van de ps3 Reageren
Dieko Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 een goeie camera met goeie belichting op youtube staan er best wel mooie filmpjes op van de ps3 Een camera is duurder dan een Dazzle. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.