Phoenyxar Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Maar een camera heeft meer mogelijkheden. Reageren
Dieko Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Maar een camera heeft meer mogelijkheden. Hoe bedoel je? Je kan hem misschien verplaatsen. Voor effecten kan je beter computer software gebruiken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Dat is waar, maar ik bedoel dat een camera op meer vlakken kan gebruikt worden en dus sneller is aangeschaft dan een apparaat met 1 specifiek doel. Reageren
Dieko Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Dat is waar, maar ik bedoel dat een camera op meer vlakken kan gebruikt worden en dus sneller is aangeschaft dan een apparaat met 1 specifiek doel. Een Dazzle kan ook videobanden overzetten naar DVD. Maar een camera kan inderdaad ook foto's maken, maar een Dazzle kan weer screenshots nemen van een game Voor games is de Dazzle wel wat beter en goedkoper dan een camcorder. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Dat is waar, maar ik bedoel dat een camera op meer vlakken kan gebruikt worden en dus sneller is aangeschaft dan een apparaat met 1 specifiek doel. Een Dazzle kan ook videobanden overzetten naar DVD. Maar een camera kan inderdaad ook foto's maken, maar een Dazzle kan weer screenshots nemen van een game Voor games is de Dazzle wel wat beter en goedkoper dan een camcorder. Dat kan ik niet ontkennen. Reageren
Dastard Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Een capture card kopen, beste kwaliteit, geen problemen mee. Reageren
Dexist Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Hoe duur is die dazzle? :o 50 euro zag er vandaag 1 voor 39.99 euro bij de media markt. Reageren
otteren Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 kan je hiermee ook live tv opnemen? Anders koop ik er namelik ook `1 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 kan je hiermee ook live tv opnemen?Anders koop ik er namelik ook `1 Volgens mij wel als je TV via scart kijkt. Reageren
Dieko Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 kan je hiermee ook live tv opnemen?Anders koop ik er namelik ook `1 Je kan er alles mee opnemen wat er op de tv beeld komt. Dus ook als je je camcorder aan de tv sluit kan je het opnemen. Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Dus als je een Dazzle koopt,, krijg je dan nog er wat bij want in deze video zijn er bomvol kabels. Krijg je dan alleen die in dit plaatje ligt? Bewerkt: 15 juli 2009 door Dago58x Reageren
Dieko Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Je krijgt alleen die USB kabel op het plaatje. Het ligt eraan welk soort tv je hebt. Als je een TV met een rood wit geel OUT hebt, dan heb je maar 1 kabel nodig. Als je bij die DVD player kijkt zie je een OUT. Dit hebben sommige tv's ook. Reageren
giuseppeajax Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) hey, ik heb even een vraagje, kan iemand mij "precies uitleggen welke kabels enzo waarin moeten. ik heb namelijk een ps3 en een dazzle. maar als hij aan het opnemen is, is het hele beeld zwart :O. Dus, zou iemand mij dat willen uitleggen! Alvast bedankt! Ik heb trouwens ook maar 1x rood geel wit OUT. HULP graag! Ciao Bewerkt: 25 augustus 2009 door giuseppeajax Reageren
Dieko Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 hey, ik heb even een vraagje, kan iemand mij "precies uitleggen welke kabels enzo waarin moeten. ik heb namelijk een ps3 en een dazzle. maar als hij aan het opnemen is, is het hele beeld zwart :O. Dus, zou iemand mij dat willen uitleggen! Alvast bedankt! Ik heb trouwens ook maar 1x rood geel wit OUT. HULP graag! Ciao In feite heb je alleen deze kabel nodig als je een TV OUT hebt. Deze doe je in de tv en in de Dazzle. Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) er zijn drie soorten dazlles ik wil ps3 filmen en op pc zetten met welke van de 3? 3 dazlle's en ik heb rood wit en geel en geen tv out is dat een probleem? hulp graag Bewerkt: 16 oktober 2009 door jordib12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.