Jump to content

Opnemen met PS3

Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst:

Je hebt de DVD recorder nodig, en als je geen OUT in he TV heb, is dat geen probleem, heb ik ook niet, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

• Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jordib12

18

• Dieko

17

• End Of The Riot

12

• Sentasi

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Je hebt de DVD recorder nodig, en als je geen OUT in he TV heb, is dat geen probleem, heb ik ook niet, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

ok, bedankt

ik heb wel rood, wit , geel enzo

waar steek jij je kabels in van je dazzle naar je pc en ps3? :)

EDIt / LAATSTE vraag heb ik internet nodig als ik mn dazzle aansluit op pc?

Bewerkt: door jordib12
Geplaatst:

Ik heb een extra scart adapter, je weet wel, zo'n blok met meerdere scartaansluitingen.

Daar zit de gele tulp van de PS3 in. In de andere aansluiting zit de gele tulp van een extra AV kabel.

Voor 1 aansluiting kun je gewoon het standaart dingetje gebruiken wat met je PS3 is meegelevert, voor de ander heb je er een nodig met een schakelaartje voor line in of line out.

Audio heb ik via de home cinema set, dus wit en rood van de PS3 daarin, samen met de rode en witte van de extra AV kabel. Hiervoor heb je zgn. splitters nodig, dan steek je dus 2 rode en 2 witte samen in 1 als het ware.

De andere uiteinden van de kabel gaan in de Dazzle, de Dazzle sluit je aan op je PC, en voila.

Als je de audio via je TV heb, steek je dus gewoon rood en wit bij de scartaansluiting, waar je ook de gele heb zitten. ( ook met splitters dus)

Zo heb ik het momenteel, maar er zijn meerdere manieren mogelijk.

Geplaatst:
Ik heb een extra scart adapter, je weet wel, zo'n blok met meerdere scartaansluitingen.

Daar zit de gele tulp van de PS3 in. In de andere aansluiting zit de gele tulp van een extra AV kabel.

Voor 1 aansluiting kun je gewoon het standaart dingetje gebruiken wat met je PS3 is meegelevert, voor de ander heb je er een nodig met een schakelaartje voor line in of line out.

Audio heb ik via de home cinema set, dus wit en rood van de PS3 daarin, samen met de rode en witte van de extra AV kabel. Hiervoor heb je zgn. splitters nodig, dan steek je dus 2 rode en 2 witte samen in 1 als het ware.

De andere uiteinden van de kabel gaan in de Dazzle, de Dazzle sluit je aan op je PC, en voila.

Als je de audio via je TV heb, steek je dus gewoon rood en wit bij de scartaansluiting, waar je ook de gele heb zitten. ( ook met splitters dus)

Zo heb ik het momenteel, maar er zijn meerdere manieren mogelijk.

jaja, bedankt nu vat ik hem! :)

kom je eens op chat zoniet?

nog 2 vragen

heb ik internet nodig als ik mijn dazzle aansluit?

en welke kabels krijg ik meegeleverdt zit er een scartadapter bij

Geplaatst:

Ik kom niet veel op de chat, en om op te nemen heb je geen internet nodig, en het veroorzaakt ook geen lag.

Om je filmpjes up te loaden heb je uiteraard wel internet nodig.

Een Dazzle word 'kaal' geleverd, dus alleen de Dazzle en een CD met de drivers.

Je zult dus een extra AV kabel moeten kopen ( met aan beide uiteinden dus een gele rode en witte tulp ) en 2 splitters voor tulpstekkers.

Reken voor splitters max. €1,- per stuk en een kabel een paar euro, je hoeft geen mega dure kabel te kopen.

Geplaatst:
Ik kom niet veel op de chat, en om op te nemen heb je geen internet nodig, en het veroorzaakt ook geen lag.

Om je filmpjes up te loaden heb je uiteraard wel internet nodig.

Een Dazzle word 'kaal' geleverd, dus alleen de Dazzle en een CD met de drivers.

Je zult dus een extra AV kabel moeten kopen ( met aan beide uiteinden dus een gele rode en witte tulp ) en 2 splitters voor tulpstekkers.

Reken voor splitters max. €1,- per stuk en een kabel een paar euro, je hoeft geen mega dure kabel te kopen.

sentasi, bedankt jo! :D

Geplaatst:

Dit sluit je aan je Dazzle en de uiteinde aan je TV OUT. Als je tv dit niet heeft moet je doen wat Sentasi zegt

composite%20cable.jpg

Geplaatst:
Dit sluit je aan je Dazzle en de uiteinde aan je TV OUT. Als je tv dit niet heeft moet je doen wat Sentasi zegt

composite%20cable.jpg

AV kabel is voor ps3 e?

Geplaatst:

composite%20cable.jpg

AV kabel is voor ps3 e?

Deze zijn voor de Dazzle

Geplaatst:

Nee, het is gewoon een standaart AV kabel die voor meerdere toepassingen te gebruiken is.

Kun je kopen bij elke electronica en hi/fi winkel.

Geplaatst:

ok

ik zou een lijstje hebben wat ik nodig heb bij me dazzle

vb AV kabel

...

...

en stel je nu voor dat ik alles er nog bij moet kopen vankabbels

dus ik wil een lijstje met al de kabels die ik nog erbij moet

ik HEB GEEN TV OUT :)

Geplaatst:

Dit is een lijst met dingen die ik allemaal had gekocht voor mijn dazzle:

AV kabel

Scart splitters

2 Scart blokjes

Das alles dat ik heb gekocht.

Maar je hebt ook nog de AV kabel van de Playstation 3 nodig. (die krijg je bijgeleverd)

Ik weet niet of je met HDMI speelt?

Of speel je met Scart?

Geplaatst:
Dit is een lijst met dingen die ik allemaal had gekocht voor mijn dazzle:

AV kabel

Scart splitters

2 Scart blokjes

Das alles dat ik heb gekocht.

Maar je hebt ook nog de AV kabel van de Playstation 3 nodig. (die krijg je bijgeleverd)

Ik weet niet of je met HDMI speelt?

Of speel je met Scart?

denk scart! :)

weet niet zeker.

bedankt!

Geplaatst:

Als je het lijstje van End Of The Riot volgt, heb je alles.

Bij je PS3 heb je al 1 zo'n scartblokje gelevert gekregen, dus moet je er nog 1 bijkopen.

Een andere manier is 1 scartblokje met een splitter gebruiken, dan moet je dus in totaal 3 splitters hebben.

Het is maar net waar je de voorkeur aangeeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...