End Of The Riot Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Als je het lijstje van End Of The Riot volgt, heb je alles.Bij je PS3 heb je al 1 zo'n scartblokje gelevert gekregen, dus moet je er nog 1 bijkopen. Een andere manier is 1 scartblokje met een splitter gebruiken, dan moet je dus in totaal 3 splitters hebben. Het is maar net waar je de voorkeur aangeeft. Probleem is dat die splitters die jij bedoelt heel moeilijk te vinden zijn in België dus kan je beter voor de scart splitter gaan. Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 ok, bedankt voor al de tips! al die kabels dat je opnoemt(sven,sentasi) is geschikt voor alle tv(pc) enzo e? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 ok, bedankt voor al de tips! al die kabels dat je opnoemt(sven,sentasi) is geschikt voor alle tv(pc) enzo e? Die zouden voor alle TV's/PC's geschikt moeten zijn. Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) ok, bedankt voor al de tips! al die kabels dat je opnoemt(sven,sentasi) is geschikt voor alle tv(pc) enzo e? Die zouden voor alle TV's/PC's geschikt moeten zijn. ok! ja, amai ik wist niet dat daar zo veel(kable) uitleg enzo verder bij kwam! nu nog wachten tot volgende week en dan eens testen e! EDIT: ik weet nu alles, maar hier in brugge is mediamarkt niet dicht bij sven, ken je de krefel? of andere bekende computer winkel waarschijnelijk verkopen ze dat in elke computer winkel e:) Bewerkt: 16 oktober 2009 door jordib12 Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 waar verkopen ze de dazzle's? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ik vond hem in een winkel die "het computerwinkeltje" noemde. Maar in de MediaMarkt hebben ze hem 100 %. Maar ik denk niet dat je hem in elke winkel vindt. Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Ik vond hem in een winkel die "het computerwinkeltje" noemde.Maar in de MediaMarkt hebben ze hem 100 %. Maar ik denk niet dat je hem in elke winkel vindt. ow, ok! ik heb dat winkeltje ook in brugge! Bewerkt: 17 oktober 2009 door jordib12 Reageren
jordib12 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 vraagje: ik wil weten hoe je live uitzend met je dazzle. Stel nu dat je dazzle al aan het opnemen is. En ik moet eerst acount aanmaken met justin.tv. En wat ik dan doen? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik vond hem in een winkel die "het computerwinkeltje" noemde.Maar in de MediaMarkt hebben ze hem 100 %. Maar ik denk niet dat je hem in elke winkel vindt. Kan kloppen. Reageren
jordib12 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik vond hem in een winkel die "het computerwinkeltje" noemde.Maar in de MediaMarkt hebben ze hem 100 %. Maar ik denk niet dat je hem in elke winkel vindt. Kan kloppen. wtf spammer, geef toch tenminste deftig antwoord eh! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 @GTA-dinges; Kan het nog subtieler? @Jordi volgens mij kan je dan gewoon uitzenden via justin.tv zolang dat je Dazzle maar is aangesloten. Maar live uitzenden zorgt wel voor lag! Reageren
jordib12 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 @GTA-dinges; Kan het nog subtieler? @Jordi volgens mij kan je dan gewoon uitzenden via justin.tv zolang dat je Dazzle maar is aangesloten. Maar live uitzenden zorgt wel voor lag! owja, zal beter niet doen dan! Reageren
Dieko Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 @GTA-dinges; Kan het nog subtieler? @Jordi volgens mij kan je dan gewoon uitzenden via justin.tv zolang dat je Dazzle maar is aangesloten. Maar live uitzenden zorgt wel voor lag! owja, zal beter niet doen dan! Ligt eraan wat voor internet snelheid je hebt. In GTA IV kan je beter niet uitzenden maar bij andere spellen wel. Reageren
jordib12 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 bedankt iedereen voor de tips enzo! ik weet alles nu. bedankt! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) Vergeet niet dat als je met HDMI speelt je moet wisselen met Scart als je wilt opnemen. Bewerkt: 21 oktober 2009 door End Of The Riot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.