Jump to content

Ik ben mijn infernus kwijt wat nu?

0-eilering

Recommended Posts

Hallo mensen ^_^ .

Ik heb gta iv nu uigespeeld, en bij de missie van Bernie, heb ik een infenus gekregen, hellaas heb ik op da punt niet opgeslagen, nu ben ik hem dus kwijt :duh: ........

Ik heb hem nu gewoon verder uitgespeeld, maar ik kan een infernus nergens terug vinden, hoe kan ik hem terug krijgen?Is het mogelijk om alleen de missie van bernie over te doen, of moet ik gewoon de hele game opnieuw gaan spelen tot het punt dat ik de infernus krijg?

Veel dank voor je reactie!

Groeten...

Delen op andere websites

Je moet toch niet heel het spel gaan herspelen gewoon omdat je die infernus niet meer hebt?

Die wagens rijden toch gewoon in het straatbeeld, weliswaar zie je ze niet vaak tenzij je er zelf inzit dan spawnen ze als zot.

Je kan eens gaan kijken op times square, daar rijden vele dure wagens rond. Steel er een en je hebt verhoogde kans op een infernus tegen te komen.

Klik hier om de SnapMap te bekijken

daar zou er normaal eentje moeten spawnen.

Delen op andere websites

Je moet toch niet heel het spel gaan herspelen gewoon omdat je die infernus niet meer hebt?

Die wagens rijden toch gewoon in het straatbeeld, weliswaar zie je ze niet vaak tenzij je er zelf inzit dan spawnen ze als zot.

Je kan eens gaan kijken op times square, daar rijden vele dure wagens rond. Steel er een en je hebt verhoogde kans op een infernus tegen te komen.

Klik hier om de SnapMap te bekijken

daar zou er normaal eentje moeten spawnen.

Sorry , al veel topics over geweest , ze spawnen niet!

Delen op andere websites

start met een turismo een race van brucie en dan zit hij er soms tussen,pak die dan.

kijk kijk goede tip hietboven slim bed8

je kan ook je game modden en er een carspawner in zetten dan spawn je er gwn 1tje voor je neus :D

Delen op andere websites

start met een turismo een race van brucie en dan zit hij er soms tussen,pak die dan.

kijk kijk goede tip hietboven slim bed8

je kan ook je game modden en er een carspawner in zetten dan spawn je er gwn 1tje voor je neus :D

dat kan wel alleen als je het spel op de pc hebt,anders kan je niet modden.

Delen op andere websites

GTA Bram, als je geen moderator wilt spelen, waarom doe je het dan? De topicstarter vraagt niet hoe je een Infernus kan krijgen (mocht hij dit willen weten, gebruik de zoekfunctie dan maar), maar hij vraagt enkel hoe hij Bernie's Infernus kan terugkrijgen. ;)

Delen op andere websites

GTA Bram, als je geen moderator wilt spelen, waarom doe je het dan? De topicstarter vraagt niet hoe je een Infernus kan krijgen (mocht hij dit willen weten, gebruik de zoekfunctie dan maar), maar hij vraagt enkel hoe hij Bernie's Infernus kan terugkrijgen. ;)

Neej ik ben nieuw hier dus wist niet dat er al een topic over infernus was...

Ik heb de game voor xbox 360.

Ik ga nu proberen dat mooie carretjes terug te krijgen!

Ik laat van me horen!

Bedankt voor jullie reactie! :tu:

ow ik speel de game nu, en blijkt dat ik bernie niet meer in me mbiel hebt staan????

Bewerkt: door 0-eilering
Delen op andere websites

Neej ik ben nieuw hier dus wist niet dat er al een topic over infernus was...

Ik heb de game voor xbox 360.

Ik ga nu proberen dat mooie carretjes terug te krijgen!

Ik laat van me horen!

Bedankt voor jullie reactie! :tu:

ow ik speel de game nu, en blijkt dat ik bernie niet meer in me mbiel hebt staan????

Bernie verdwijnt na de missie als je de auto hebt opgehaald. De auto is speciaal en in die kleur vind je hem nooit.

Delen op andere websites

Ik ben bang dat je opnieuw zult moeten beginnen als je persé de Infernus van Bernie wilt hebben. Ik snap niet wat je zo speciaal aan die Infernus vind. :7 Maargoed, je moet van Stevie uiteindelijk een Infernus gaan afleveren die je op -deze- kaar kunt vinden. Succes! :)

Delen op andere websites

Ik ben bang dat je opnieuw zult moeten beginnen als je persé de Infernus van Bernie wilt hebben. Ik snap niet wat je zo speciaal aan die Infernus vind. :7 Maargoed, je moet van Stevie uiteindelijk een Infernus gaan afleveren die je op -deze- kaar kunt vinden. Succes! :)

En bovendien heeft die een speciale Metallic Gouden kleur.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...