Jump to content

Nieuwe pc: gamekingz

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik ga binnenkort een nieuwe pc halen maar welke opstelling is op dit moment goed om de laatste games te kunnen spelen. Mijn budget zit rond de € 800~1000 .

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GAMEKINGZ

26

• TaartJJ~!

14

• Limbolander

8

• Djmaddox

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Komt er binnen 10 minuten aan.

Voilà, klik!

Moet je zelf nog een leuke kast + bijpassende DVD-brander bijzoeken, en eventueel een besturingssysteem.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Geplaatst:

Dank je, ik zal eens kijken en de rest komt wel goed. (hoop ik)

Geplaatst:

TaartJJ heeft weer eens z'n best gedaan om een mooi setje in elkaar te zetten ;)

Zeker dit setje nemen, want de I7 gaat nog heel lang mee en de hd4890 is pas uit. Alleen als hij later misschien voor een crossfire opstelling wil gaan dan kan hij beter een grotere voeding gaan, maar ik vind dit een prima setje.

Geplaatst:

Ok dat met voeding bekijk ik nog even , maar nu het probleem ik woon dicht in de buurt van Breda en wilde dus bij CD-ROM land kijken . Dus kan iemand voor mij een lijstje maken van CD-ROM Land. BVD.

Geplaatst:
Ok dat met voeding bekijk ik nog even , maar nu het probleem ik woon dicht in de buurt van Breda en wilde dus bij CD-ROM land kijken . Dus kan iemand voor mij een lijstje maken van CD-ROM Land. BVD.

Normaal gesproken doe ik het alleen maar bij Azerty, maar aangezien ik toch niks te doen heb.

Vergelijkbaar systeem, andere merken want CD-Rom land heeft lang niet zoveel keuze als Azerty.

post-76288-1246014202.jpg

Geplaatst:

Bedankt man. Ik zal ernaar kijken. Echt Tof van jullie dat jullie snel reageren. Ook zal ik laten weten wat mijn pc straks is.

Geplaatst:
een ander bedrijf als cd-rom land

vrzoxy.png

Dan is het systeem dat ik heb samengesteld toch echt beter, of je moet persé 1 TB aan hardeschijfruimte nodig hebben...

Maar de HD4890 verslaat de GTX260 op alle fronten.

Geplaatst: (bewerkt)

@Pimios

Zit dat bedrijf ook in Breda. En hoe heet het bedrijf ?

@TaartJJ~!

Nice dat Ati , Nvidia verslaat.

Bewerkt: door gamekingz
Geplaatst:

Dat bedrijf heet Alternate (www.alternate.nl)

Het is niet zo dat ATi NVIDIA verslaat of andersom, de GTX260 word weliswaar verslagen door de HD4890, maar de HD4890 word weer verslagen door de GTX285, maar deze is ongeveer dubbel zo duur als de HD4890.

Geplaatst:
Dat bedrijf heet Alternate (www.alternate.nl)

Het is niet zo dat ATi NVIDIA verslaat of andersom, de GTX260 word weliswaar verslagen door de HD4890, maar de HD4890 word weer verslagen door de GTX285, maar deze is ongeveer dubbel zo duur als de HD4890.

Hier kan ik wat mee alweer bedankt. Ik heb ook even naar de Benchmarks gekeken als dat wel goed is dat weet ik dus niet.

Geplaatst:
Tada!

i7 920

HD 4870X2(Je kan eventueel een andere kaart nemen als er nog een OS bij moet)

Bedankt ook hier zal ik even naar kijken . Lijkt wel veel op die van TaartJJ~!.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...