Damos Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik ben mijn exe kwijt van world in conflict en hierdoor kan ik hem niet meer spelen. ik zoek dus: wic.exe wic_online.exe en wic_ds.exe Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Exe's van een game zijn bij mijn weten de enige bestanden die je hier niet mag geven. Omdat je die meestal enkel nodig hebt als je 'm illegaal hebt. En als dat niet zo is, herinstalleer je 'm toch gewoon? Ik snap niet hoe je exe's kwijt kan zijn. Reageren
Damos Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik ben wel meer kwijt zoals binkw32.dll enzo. Ik zoek de orginele exe's. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Staan op je CD-rom. Het spel herinstalleren verhelpt alles. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Exe's van een game zijn bij mijn weten de enige bestanden die je hier niet mag geven. Omdat je die meestal enkel nodig hebt als je 'm illegaal hebt. En als dat niet zo is, herinstalleer je 'm toch gewoon? Ik snap niet hoe je exe's kwijt kan zijn. Het is juist omgekeerd, voor illigale games heb je juist geen exe nodig, oftewel een aangepaste.. Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Exe's van een game zijn bij mijn weten de enige bestanden die je hier niet mag geven. Omdat je die meestal enkel nodig hebt als je 'm illegaal hebt. En als dat niet zo is, herinstalleer je 'm toch gewoon? Ik snap niet hoe je exe's kwijt kan zijn. Het is juist omgekeerd, voor illigale games heb je juist geen exe nodig, oftewel een aangepaste.. Juist wel een exe, en als je die niet hebt is dat meestal omdat je 'm illegaal hebt.. Herinstalleren, en als 'dat niet kan', dan zeg je evenveel als dat je 'm illegaal hebt. Reageren
Damos Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Heb al geherinstalleerd. Duurde weer zo'n lange tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.