Jump to content

Gaze Into Simplicity

Recommended Posts

Geplaatst:

mtl7wx.png

Deze wou ik eerder echt simpel en strak houden. C4D's komen echt niet uit op de gebroken witte achtergrond. Dus heb ik geprobeert om wat te spelen met licht hoeken, met kleuren, tekst en vooral weer met diepte. Diepte heb ik 'proberen' te maken met C4D's op de voorgrond, geblured en voldoende de persoon laten uitblinken. Toch is er iets dat ontbreekt. Maar goed, Rates?

Geplaatst:

Er zit erg veel diepte in, vooral doordat de C4D's wat geblured zijn. Ze zijn wel iets te groot, wat overheersend. Tekst vind ik erg mooi gedaan. Verder is het wat leegjes, de volledig witte achtergrond is wel mooi, maar wel leeg..

Geplaatst:

Opzich een leuk idee. Het blur effect is wel geslaagd, tekst is ook wel leuk, alleen dat is het dan ook. Je mist een achtergrond. Misschien kun je er een stad achter zetten, die dan ook stevig blurren en nog wat Color filters, Gradient maps, Color balance en die crap erop gooien. In ieder geval zouden wat effecten wel op zijn plaats zijn, het is nu gewoon te saai en het geeft meer de indruk dat het een experimentje is dan een signature. Misschien een displace? Maakt niet uit, als je die lege ruimte maar wat vult. Wat Splatter Brushes met een Apply Image erachter zou ook wel leuk zijn.

Ik hoop dat je toch iets uit mijn hulpeloze 'advies' kunt halen.

Groetjes,

Olivier

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...