niko belic Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Yo beste leden van het forum ik zit met klein probleem met de multiplayer missie bomb Da Base 2 want steeds als ik land of een anderen player land met de helicopter bij de boot loop hij vast ofzo en gaat hij terug naar de single game.... PS als jullie dit ook hebben of tips hebben zou ik het graag willen horen Grtz Niko Belic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Yo beste leden van het forum ik zit met klein probleem met de multiplayer missie bomb Da Base 2 want steeds als ik land of een anderen player land met de helicopter bij de boot loop hij vast ofzo en gaat hij terug naar de single game.... PS als jullie dit ook hebben of tips hebben zou ik het graag willen horen Grtz Niko Belic Dit is een bug in de PS3 versie (misschien ook andere versies). Het is nog niet verholpen door Rockstar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Pff dus betekend dat ik niet meer Bomb da Base kan spelen want dit sucks wel beetje dan zeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 *kuch* Zie dit topic *kuch* En dan vooral de laatste post, al weet ik niet zeker of het dan wel zal lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.