r.deroos Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 hoi mijn geluid van gta is deels verdwenen. als ik in een auto stap hoor ik alleen de radio, en ik hoor mensen gillen. voor de rest hoor ik geen schieten etc. als ik loop, hoor ik alleen voetgangers praten, voor de rest niets. dit na het gebruiken van memdistrict. wat kan ik hieraan doen? die codes heb ik al weer uitgezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 heb je de commandline weg gehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 had t achter t doel gezet, ent werkte echt goed. maarja, geen geluid. weggehaald, nog niets. opnieuw opgestart (windows) en nu doet ie t, nog. alsnog bedankt hoor, en superfijn dat je het vertaald hebt (over memoryleaking) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 waar jij last van hebt heeft echt niks met -memrestrict te maken. Dit komt gewoon, of je het nu wilt of niet, doordat er iets niet klopt aan jou instellingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.