Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Hallo allemaal, ik had een vraag over Windws Movie Maker (WMV). Ik zou graag weten of ik op Windows Move Maker ook HD settings heeft voor YouTube. En welke zou ik dan moeten gebruiken? Alvast bedankt Timske Reageren
GTA Monster Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Gaat niet. Bewerkt: 26 juni 2009 door GTA Monster Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Krijgen video's niet automatisch een HD-functie op YouTube aangewezen als ze in dergelijke kwaliteit geüpload zijn? Dat lijkt me namelijk logischer. In Windows Movie Maker zal die functie sowieso niet zitten, aangezien WMM niks te maken heeft met YouTube en het al langer bestaat dat de HD- of HQ-functie van YouTube. Dus voor een HD-functie zal je een filmpje van dermate goede kwaliteit moeten uploaden om die functie bij je filmpje te krijgen. Reageren
Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Krijgen video's niet automatisch een HD-functie op YouTube aangewezen als ze in dergelijke kwaliteit geüpload zijn? Dat lijkt me namelijk logischer. In Windows Movie Maker zal die functie sowieso niet zitten, aangezien WMM niks te maken heeft met YouTube en het al langer bestaat dat de HD- of HQ-functie van YouTube. Dus voor een HD-functie zal je een filmpje van dermate goede kwaliteit moeten uploaden om die functie bij je filmpje te krijgen. Ik bedoel dat je het kan opslaan in een bepaalde grote die op youtube hd is. Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik denk van niet. Zelf ook al geprobeerd. Reageren
Dieko Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Dat kan helaas niet met Windows Movie Maker. Het is namelijk 5 jaar oud en toen was er nog geen HD functie. Je kan veel HQ knopje op Youtube krijgen als je een filmpje upload op Youtube. Reageren
Timske Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Dat kan helaas niet met Windows Movie Maker.Het is namelijk 5 jaar oud en toen was er nog geen HD functie. Je kan veel HQ knopje op Youtube krijgen als je een filmpje upload op Youtube. Ik bedoelde de formaten.. Kan popup niet openen o.O Reageren
Dieko Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Dat kan helaas niet met Windows Movie Maker.Het is namelijk 5 jaar oud en toen was er nog geen HD functie. Je kan veel HQ knopje op Youtube krijgen als je een filmpje upload op Youtube. Ik bedoelde de formaten.. Kan popup niet openen o.O Dat filmpje is geconverteerd naar van WMV naar een HD video bestand. Reageren
Timske Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Dat kan helaas niet met Windows Movie Maker.Het is namelijk 5 jaar oud en toen was er nog geen HD functie. Je kan veel HQ knopje op Youtube krijgen als je een filmpje upload op Youtube. Ik bedoelde de formaten.. Kan popup niet openen o.O Dat filmpje is geconverteerd naar van WMV naar een HD video bestand. Hoe? Reageren
Timske Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Met een converteer programma. Dat snap ik ook wel, maar welke.. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Misschien heb je hier wat aan? Klik Resize the resolution flexibly, even up to WMV HD (high definition is 1920*1080 - 1080p or 1280*720 - 720p). And adjust the video aspect ratio with the Preserve and Stretch mode. Reageren
F1Master007 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Ik doe het ook gewoon met wmm en kan gewoon HD filmpjes maken. Je filmpje krijgt automatisch een HD knopje bij een resolutie van 1440x900 of hoger. Edit: Alleen je filmpje word wel 1gig voor 8 min :S Bewerkt: 1 juli 2009 door F1Master007 Reageren
Timske Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Ik heb het al.. Had aan iemand op YouTube gevraagd Het kan gewoon in Windows Movie Maker >ChecK< Bewerkt: 1 juli 2009 door Timske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.