Jump to content

Nieuwe pc: CorrectHost


Exoit

Recommended Posts

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    33

  • TaartJJ~!

    25

  • Djmaddox

    20

  • Sprunk

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan je er misschien nog 1 samenstellen?

Dit is al je derde topic ffs! Waarom wil je zo veel verschillende PC's zien? Je kan toch wel je oude topic bumpen?!?

Maar om op je vraag te antwoorden: Klik.

GTX 295

Phenom II

EDIT: Zelf nog een kast en een DVD drive bijdoen, en misschien een OS.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Het is het beste wat je kan krijgen voor die €800,-

De GTX295 die Djmaddox aangeeft is in principe zware overkill, voorlopig draaien alle games nog op maximum met de gloednieuwe HD4890, je kan later zelfs een 2de HD4890 erbij prikken en deze in een crossfire opstelling laten draaien, 2 HD4890's in Crossfire maken gehakt van de GTX295, en is nog goedkoper ook.

@DJmaddox, hou eens op met AM3 CPU's op AM2+ moederborden te prikken. :duh:

Nu zijn ze nog backwards compatible, maar ik heb een donkerblauw vermoeden dat toekomstige AM3 CPU's misschien niet de mogelijkheid hebben om op een AM2+ moederbord geplakt te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

@DJmaddox, hou eens op met AM3 CPU's op AM2+ moederborden te prikken. :duh:

Nu zijn ze nog backwards compatible, maar ik heb een donkerblauw vermoeden dat toekomstige AM3 CPU's misschien niet de mogelijkheid hebben om op een AM2+ moederbord geplakt te worden.

Het is toch een 940? Dat is een AM2+ :)

Link to comment
Delen op andere websites

@DJmaddox, hou eens op met AM3 CPU's op AM2+ moederborden te prikken. :duh:

Nu zijn ze nog backwards compatible, maar ik heb een donkerblauw vermoeden dat toekomstige AM3 CPU's misschien niet de mogelijkheid hebben om op een AM2+ moederbord geplakt te worden.

Het is toch een 940? Dat is een AM2+ :)

Oh, ik had verwacht dat het een 9x5 was, aangezien het niet echt slim is om nu nog een AM2+ combinatie te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

@DJmaddox, hou eens op met AM3 CPU's op AM2+ moederborden te prikken. :duh:

Nu zijn ze nog backwards compatible, maar ik heb een donkerblauw vermoeden dat toekomstige AM3 CPU's misschien niet de mogelijkheid hebben om op een AM2+ moederbord geplakt te worden.

Ja, en dus? Deze AM3 CPU's passen er nog op, daar gaat het voorlopig om. Alsof je over een paar jaar een gloednieuwe AM3 processor op een AM3 bord gaat stoppen met verouderde chipset e.d. En ik neem aan dat AMD dat wel blijft doen. AM3 is namelijk precies hetzelfde als AM2+, het verschil zit hem alleen in het geheugen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik had verwacht dat het een 9x5 was, aangezien het niet echt slim is om nu nog een AM2+ combinatie te kopen.

Dat gaat nog goed mee hoor. :)

Heel veel applicaties ondersteunen nog geeneens Quad Core dus dat gaat écht nog wel even mee.

Link to comment
Delen op andere websites

@DJmaddox, hou eens op met AM3 CPU's op AM2+ moederborden te prikken. :duh:

Nu zijn ze nog backwards compatible, maar ik heb een donkerblauw vermoeden dat toekomstige AM3 CPU's misschien niet de mogelijkheid hebben om op een AM2+ moederbord geplakt te worden.

Ja, en dus? Deze AM3 CPU's passen er nog op, daar gaat het voorlopig om. Alsof je over een paar jaar een gloednieuwe AM3 processor op een AM3 bord gaat stoppen met verouderde chipset e.d. En ik neem aan dat AMD dat wel blijft doen. AM3 is namelijk precies hetzelfde als AM2+, het verschil zit hem alleen in het geheugen.

Wie zegt dat de geheugencontroller in de AM3 processoren compatible blijven met DDR2?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...