Djmaddox Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) GTX 280 in Tri-SLi(Ik ken iemand die daar tijdje geleden 1200 euro intotaal voor betaalde ): EDIT: Taartje was me voor. Bewerkt: 26 juni 2009 door Djmaddox Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ziet er wel super vet uit! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Maar 3 kaarten heb je nog lang niet nodig XDMaar een vriend van mij zei dat als je 2 kaarten hebt dat je daar niks aan hebt want dat je dan eerst meerdere beeldschermen nodig hebt om ze erop aantesluiten dit is dus ook dikke bullshit? Dat is inderdaad bullshit. d.m.v. die brug werken ze samen. Bewerkt: 26 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ziet er wel super vet uit! Dat wel, maar het wordt dan wel warm in je kast en je hebt geloof ik 6x 6Pins stekker nodig van je voeding af. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) GTX 280 in Tri-SLi(Ik ken iemand die daar tijdje geleden 1200 euro intotaal voor betaalde ): EDIT: Taartje was me voor. Post van taartje dat is hoe zal ik het zeggen AWESOME! Alleen die prijs beetje duur . Nu maar hopen dat er een behuizing is die dit allemaal kan weg werken. Bewerkt: 26 juni 2009 door gamekingz Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Niet te vergeten dat je daar ook een flinke voeding voor nodig hebben Maar zullen we verder discussiëren over SLi en dergelijke in het Hardware Discussietopic, en het hier bij CorrectHost's nieuwe pc houden? Blijft ThunderCovert ook blij Bewerkt: 26 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ok fijn dat ik dat ook weer weet @TAARTJE Maar ff weer terug op mijn PC kan ik beter een I7 nemen of een AMD Phenom II X4 3.2 Ghz? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk- of Editknop.<<< Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Als je alleen gamet een P II, als je ook videobewerkt enz een i7. P II omdat dat vééééél goedkoper is en gelijk staat aan de i7 qua games. EDIT: Waarom dubbelpost je eigenlijk? Er zit linksonder in je bericht een ''Bewerk" Knop. Bewerkt: 26 juni 2009 door Djmaddox Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Maar ff weer terug op mijn PC kan ik beter een I7 nemen of een AMD Phenom II X4 3.2 Ghz? Aangezien je budget een i7 toestond had ik voor de i7 gekozen, maar in gamen op hogere resoluties maakt het haast geen verschil. Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Ik game veel maar ben ook veel bezig met sketch up, sony vegas , photoshop en dat soort dingen, dus dan voor de i7 gaan? Wie kan hier van dan een i7 systeem voor mij maken?" Bewerkt: 26 juni 2009 door CorrectHost Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Ik game veel maar ben ook veel bezig met sketch up, sony vegas , photoshop en dat soort dingen, dus dan voor de i7 gaan? Affirmative. @Hierboven, kijk eens op de eerste pagina, had ik allang gepost! Bewerkt: 26 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik game veel maar ben ook veel bezig met sketch up, sony vegas , photoshop en dat soort dingen, dus dan voor de i7 gaan?Wie kan hier van dan een i7 systeem voor mij maken?" Ja zeker, i7 is een processor die het vooral goed doet bij zo'n soort applicaties. Geeneens zo zeer voor gamen eigenlijk. Reageren
Exoit Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik game veel maar ben ook veel bezig met sketch up, sony vegas , photoshop en dat soort dingen, dus dan voor de i7 gaan? Affirmative. @Hierboven, kijk eens op de eerste pagina, had ik allang gepost! Ik game veel maar ben ook veel bezig met sketch up, sony vegas , photoshop en dat soort dingen, dus dan voor de i7 gaan?Wie kan hier van dan een i7 systeem voor mij maken?" Ja zeker, i7 is een processor die het vooral goed doet bij zo'n soort applicaties. Geeneens zo zeer voor gamen eigenlijk. Dat is dan dus zeer duidelijk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik game veel maar ben ook veel bezig met sketch up, sony vegas , photoshop en dat soort dingen, dus dan voor de i7 gaan?Wie kan hier van dan een i7 systeem voor mij maken?" We hebben nu ongeveer al 3x een i7 systeem voor je samengesteld, zoek die dan eens terug op. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Heb deze PC al eerder vandaag voor iemand samengestelt, maar voor jou is hij ook perfect klik! Moet je zelf nog een leuke kast + bijpassende DVD-brander bijzoeken, en eventueel een besturingssysteem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.