Jump to content

Nieuwe pc: CorrectHost

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GTX 280 in Tri-SLi(Ik ken iemand die daar tijdje geleden 1200 euro intotaal voor betaalde :7):

16601_gtx280_trisli.jpg

EDIT: Taartje was me voor. :-(

Bewerkt: door Djmaddox
  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

33

• TaartJJ~!

25

• Djmaddox

20

• Sprunk

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar 3 kaarten heb je nog lang niet nodig XD

Maar een vriend van mij zei dat als je 2 kaarten hebt dat je daar niks aan hebt want dat je dan eerst meerdere beeldschermen nodig hebt om ze erop aantesluiten dit is dus ook dikke bullshit?

Dat is inderdaad bullshit.

d.m.v. die brug werken ze samen.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Geplaatst:
Ziet er wel super vet uit! :D

Dat wel, maar het wordt dan wel warm in je kast en je hebt geloof ik 6x 6Pins stekker nodig van je voeding af.

GTX 280 in Tri-SLi(Ik ken iemand die daar tijdje geleden 1200 euro intotaal voor betaalde :7):

16601_gtx280_trisli.jpg

EDIT: Taartje was me voor. :-(

Post van taartje

mesh_q8_2.jpg

dat is hoe zal ik het zeggen AWESOME! Alleen die prijs beetje duur :( . Nu maar hopen dat er een behuizing is die dit allemaal kan weg werken.

Bewerkt: door gamekingz

Niet te vergeten dat je daar ook een flinke voeding voor nodig hebben :)

Maar zullen we verder discussiëren over SLi en dergelijke in het Hardware Discussietopic, en het hier bij CorrectHost's nieuwe pc houden?

Blijft ThunderCovert ook blij :puh:

Geplaatst:

Ok fijn dat ik dat ook weer weet :D @TAARTJE

Maar ff weer terug op mijn PC kan ik beter een I7 nemen of een AMD Phenom II X4 3.2 Ghz?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk- of Editknop.<<<

Als je alleen gamet een P II, als je ook videobewerkt enz een i7. P II omdat dat vééééél goedkoper is en gelijk staat aan de i7 qua games.

EDIT: Waarom dubbelpost je eigenlijk? Er zit linksonder in je bericht een ''Bewerk" Knop. ;)

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:
Maar ff weer terug op mijn PC kan ik beter een I7 nemen of een AMD Phenom II X4 3.2 Ghz?

Aangezien je budget een i7 toestond had ik voor de i7 gekozen, maar in gamen op hogere resoluties maakt het haast geen verschil.

Ik game veel maar ben ook veel bezig met sketch up, sony vegas , photoshop en dat soort dingen, dus dan voor de i7 gaan?

Wie kan hier van dan een i7 systeem voor mij maken?"

Bewerkt: door CorrectHost
Ik game veel maar ben ook veel bezig met sketch up, sony vegas , photoshop en dat soort dingen, dus dan voor de i7 gaan?

Affirmative. :Y

@Hierboven, kijk eens op de eerste pagina, had ik allang gepost!

Geplaatst:

Ja zeker, i7 is een processor die het vooral goed doet bij zo'n soort applicaties. Geeneens zo zeer voor gamen eigenlijk.

Geplaatst:

Affirmative. :Y

@Hierboven, kijk eens op de eerste pagina, had ik allang gepost!

Ja zeker, i7 is een processor die het vooral goed doet bij zo'n soort applicaties. Geeneens zo zeer voor gamen eigenlijk.

Dat is dan dus zeer duidelijk :D

Geplaatst:

We hebben nu ongeveer al 3x een i7 systeem voor je samengesteld, zoek die dan eens terug op. :7

Geplaatst:
Heb deze PC al eerder vandaag voor iemand samengestelt, maar voor jou is hij ook perfect :)

klik!

Moet je zelf nog een leuke kast + bijpassende DVD-brander bijzoeken, en eventueel een besturingssysteem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...