Jump to content

Nieuwe pc: CorrectHost


Exoit

Recommended Posts

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    33

  • TaartJJ~!

    25

  • Djmaddox

    20

  • Sprunk

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dus dan krijg je dit!

Of zit ik daar weer verkeerd?

Nee, dat zijn 2x een HD4870 in CrossFire opstelling. je kan dan beter een HD4870X2 nemen. Dat zijn 2 videokaarten in een, om het dan maar zo te zeggen. En dat werkt beter dan 2x een HD4870 in CrossFire.(Kan iemand dat bevestigen, ik weet het niet meer zeker.) Maar zoals we al zeiden, neem gewoon 1 HD4890! Daar zit je voor 1 jaar of langer wel goed mee hoor!

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan krijg je dit!

Of zit ik daar weer verkeerd?

Nee, dat zijn 2x een HD4870 in CrossFire opstelling. je kan dan beter een HD4870X2 nemen. Dat zijn 2 videokaarten in een, om het dan maar zo te zeggen. En dat werkt beter dan 2x een HD4870 in CrossFire.(Kan iemand dat bevestigen, ik weet het niet meer zeker.)

ja dat klopt er is dan meer prestatie winst dna met een hd4870cf opstelling.

edit: zo dus

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Ok dan neem ik de HD 4870 X2 :D

Maar die is wel duurder dan de HD4890, en de HD4890 kan nu ook alles op high aan, en waarom wil je per sé Dual GPU's?

EDIT: Nee, dan heb je die bridge niet meer nodig.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan krijg je dit!

Of zit ik daar weer verkeerd?

Nee, dat zijn 2x een HD4870 in CrossFire opstelling. je kan dan beter een HD4870X2 nemen. Dat zijn 2 videokaarten in een, om het dan maar zo te zeggen. En dat werkt beter dan 2x een HD4870 in CrossFire.(Kan iemand dat bevestigen, ik weet het niet meer zeker.)

ja dat klopt er is dan meer prestatie winst dna met een hd4870cf opstelling.

edit: zo dus

Prestaties zijn hetzelfde, aangezien het Crossfire op 1 kaart is.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik daar langer mee door kan gaan of zie ik dat verkeerd?

Omdat die alle games van nu op high/highest aankan! En hij gaat dik nog wel 1 jaar of meer mee hoor! En als je over 2 jaar vind dat hij te weinig kracht geeft kan je altijd overgaan naar de 58xx serie of er een tweede kaart bijprikken! Dus neem gewoon dit en dan zit je goed. Die kaart is sowieso al 150Mhz fabrieksoverclocked.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik daar langer mee door kan gaan of zie ik dat verkeerd?
Maar zoals we al gezegt hebben, neem nu 1 Hd4890 want daarmee zit je ookal goed en misschien kan je er dan later nog eentje bijprikken. En later zijn ze waarschijnlijk ook al in prijs gezakt.
Maar zoals we al eerder zeiden, ga gewoon voor 1 HD4890. Die levert nu alleen al genoeg grafische kracht hoor. :) Later als het echt nodig is kan je er dan altijd nog eentje bijprikken...
neem gewoon 1 HD4890! Daar zit je voor 1 jaar of langer wel goed mee hoor![/b][/u]

picard-facepalm2.jpg

Serieus, hoe koppig kun je zijn. NEEM GEWOON DIE HD4890! :7 Het is pas 4 keer gezegd.

En op je vraag hierboven: dit heb je laatst ook al gevraagd. Als je niet veel anders doet dan gamen is een Phenom II bijna gelijk aan een i7. Doe je ook video/foto bewerking en grafische software draaien, dan moet je voor de i7 gaan.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...