Gast Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Removed Bewerkt: 7 april 2020 door Gast Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Heb je wel ingestelt op Random, en op scannen gedrukt? en zitten er wel .mp3 bestanden in de map? Reageren
Gast Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Removed Bewerkt: 7 april 2020 door Gast Reageren
Ymosky Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Maar je kunt dus in zowel Singleplayer als MP niet naar je eigen usertracks luisteren, als ik jouw was zou ik aan een moderator (of admin) vragen je topic te verplaatsen naar het gewone San Andreas gedeelte (klik). Heb je meer kans op een oplossing, of misschien is er daar al ergens een topic over te vinden. Reageren
Jochemd Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Maar je kunt dus in zowel Singleplayer als MP niet naar je eigen usertracks luisteren, als ik jouw was zou ik aan een moderator (of admin) vragen je topic te verplaatsen naar het gewone San Andreas gedeelte (klik).Heb je meer kans op een oplossing, of misschien is er daar al ergens een topic over te vinden. Niet nmodig, hier is het antwoord Zet je opties zo: Play Mode: Sequental Automaticly scan user tracks: on Dan scannen Reageren
Gast Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Removed Bewerkt: 7 april 2020 door Gast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.