Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet echt niet hoe ik mods op gta moet zette sparkIV ofzo die werk bij mij neit want als ik die wil uitvoeren zegt de pc je hebt een betere versie of support gta.exe ofzo kweet ook niet precies maar ik weet aleen dat ik een tool nodig heb en mods daar na weet ik helemaal geen ....

Alvast bedankt voor hulp en moeite :)

PS en dit is me eerste post van heel me leven mischien doe ik dingen fout daar voor sorry

>>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Modding forum.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Welkom op het hele forumgebeuren :)

Kun je misschien IETS duidelijker zijn en zeggen welke mods je wilt instaleren?

Geplaatst:

Tuurlijk kijk ik weet niet welke programma ik moet gebruiken voor mods

en ik weet niet wat je moet doen als je een mod download gewoon een auto of skins of motors wapens

Geplaatst:

Nog steeds zou een linkje naar de desbetreffende mod geen kwaad kunnen. Lees in ieder geval altijd de readme die bij de mod zit, daar staat uitleg over hoe je het installeert.

Geplaatst:

Laten we beginnen met een :7 Maar download nou eens een mod, en kijk in de readme hoe je dat moet installeren. Lukt dat niet, dan kan je dat vragen. Werkt wat beter dan als je het nog helemaal niet geprobeerd hebt.

Geplaatst:

jewel heb ik wel gedaan

maar daar staat geen readme bij ff serieus

en voor een mod meot je toch een tool hebbe:S?

Geplaatst:

Bij de meeste mods, ja. Maar het is een beetje lastig zo ondersteuning te geven zonder enig idee welke mod, de mods verschillen qua installatie. We hebben het over GTA IV, toch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...