Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 hallo. ik heb een probleem met bf heroes.als ik inlog dan gaat alles normaal,maar als ik dan op play now druk dan logt hij vanzelf uit terwijl hij aan het laden is,als hij dan klaar is met laden zegt hij dat je eerst moet inloggen hoe kan ik dit oplossen?dankje. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 1. Start je spel als Administrator. Lukt dat niet? 2. Restart je PC. Lukt dat niet? 3. Installeer het spel opnieuw. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) 1. Start je spel als Administrator.Lukt dat niet? 2. Restart je PC. Lukt dat niet? 3. Installeer het spel opnieuw. dankje ik zal het proberen . edit@probleem is nu opgelost.dit topic kan wel dicht als een moderator dat leuk vind om te doen Bewerkt: 26 juni 2009 door thegodfather91 Reageren
Beagle Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Graag gedaan. Je moet het spel via je browser starten, dus dat als administrator uitvoeren op je browser heeft denk ik geen zin. @Topicstarter: Zou je misschien kunnen zeggen wat je hebt gedaan om het wel werkend te krijgen? Cookies aangezet ofzo? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Beagle, het is al opgelost. Reageren
Beagle Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Ja, dat zie ik ook, maar ik wil graag weten hoe hij het opgelost heeft zodat ik en misschien meer mensen er ook wat aan hebben. @Hieronder: Zoals ik al eerder gezegd heb zal dit het niet zijn omdat je BF:H niet opent bij de exe. Ik vraag het dus aan de topicstarter. Bewerkt: 26 juni 2009 door Beagle Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik denk openen als Administrator. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ja, dat zie ik ook, maar ik wil graag weten hoe hij het opgelost heeft zodat ik en misschien meer mensen er ook wat aan hebben.@Hieronder: Zoals ik al eerder gezegd heb zal dit het niet zijn omdat je BF:H niet opent bij de exe. Ik vraag het dus aan de topicstarter. ik heb de pc opnieuw opgestart en hij doet het gewoon weer.volgende keer moet ik dat eerst effe proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.