Jump to content

battlefield heroes probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo.

ik heb een probleem met bf heroes.als ik inlog dan gaat alles normaal,maar als ik dan op play now druk dan logt hij vanzelf uit terwijl hij aan het laden is,als hij dan klaar is met laden zegt hij dat je eerst moet inloggen :duh:

hoe kan ik dit oplossen?dankje. _O_

Geplaatst:

1. Start je spel als Administrator.

Lukt dat niet?

2. Restart je PC.

Lukt dat niet?

3. Installeer het spel opnieuw.

Geplaatst: (bewerkt)
1. Start je spel als Administrator.

Lukt dat niet?

2. Restart je PC.

Lukt dat niet?

3. Installeer het spel opnieuw.

dankje ik zal het proberen :cya: .

edit@probleem is nu opgelost.dit topic kan wel dicht als een moderator dat leuk vind om te doen ;)

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:
Graag gedaan. ;)

Je moet het spel via je browser starten, dus dat als administrator uitvoeren op je browser heeft denk ik geen zin.

@Topicstarter: Zou je misschien kunnen zeggen wat je hebt gedaan om het wel werkend te krijgen? Cookies aangezet ofzo?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat zie ik ook, maar ik wil graag weten hoe hij het opgelost heeft zodat ik en misschien meer mensen er ook wat aan hebben.

@Hieronder: Zoals ik al eerder gezegd heb zal dit het niet zijn omdat je BF:H niet opent bij de exe. Ik vraag het dus aan de topicstarter.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Ja, dat zie ik ook, maar ik wil graag weten hoe hij het opgelost heeft zodat ik en misschien meer mensen er ook wat aan hebben.

@Hieronder: Zoals ik al eerder gezegd heb zal dit het niet zijn omdat je BF:H niet opent bij de exe. Ik vraag het dus aan de topicstarter.

ik heb de pc opnieuw opgestart en hij doet het gewoon weer.volgende keer moet ik dat eerst effe proberen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...