GAMEKINGZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Beste mensen ik weet niet of jullie het allemaal weten maar er is een speciale soort msn voor GAMERS uitgebracht, wat naar mijn mening een briljant idee was. Interesse Gekregen : Xfire Gaming Chat Messenger En voor de mensen die al xfire hebben post hier aub je xfire gebruikersnaam. Zodat we elkaar beter kunnen leren kennen of elkaar te hulp kunnen schieten. Ook ben ik bereid om een Xfire clan op te richten speciaal voor GTAGAMES.NL. Hierbij post ik als eerste mijn gebruikersnaam: Hopelijk wordt dit een succes. Post je Xfire Gebruikersnaam zo [b]Xfire Gebruikersnaam : gebruikersnaam[/b] Xfire Gebruikersnaam : 369game Greetz, GAMEKINGZ EDIT : Hier een lijstje van de Xfire Gebruikersnamen tot nu toe voor een beter overzichtje: GTA Forum Naam = Xfire Gebruikersnaam GAMEKINGZ = 369gameDjmaddox = djmaddoxthegodfather91 = thenlgodfather91wupie = wubbo15WaRioRZ = kerrie15Honkbal95[NL] = jensdehonkballerFerryN = ferryn TaartJJ~! = commander7Indycar series = indycarseriesFedmas = FedmasWesley_GTA = t2kwesleyVisser23 = Pipogamekillercommando = commandoreBurger_King = rienhenk Bewerkt: 2 november 2009 door GAMEKINGZ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Mijn Xfire name is djmaddox Voeg me maar toe mensen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 mijne is xfiregebruikersnaam:thenlgodfather91 Reageren
wupie Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Mijne is wubbo15, maar ik doe eigenlijk alleen maar battlefield heroes want meer kan mijn laptop niet aan. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Hmm.. Lees maar af uit m'n sig ^.^ Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Dat bestaat al erg lang hoor. Maar bij mij werkt 't niet naar behoren, en ik gebruikte 't enkel voor een trackmania clan. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 ben al meer dan 3 jaar lid xD mijne:jensdehonkballer Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Dat bestaat al erg lang hoor. Maar bij mij werkt 't niet naar behoren, en ik gebruikte 't enkel voor een trackmania clan. Hm.. Met xfire is weinig mis hoor? Wat voor problemen ervaarde je dan? Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik geraakte niet in of uit 't chatvenster, en sommige vensters bleven boven 't spel openstaan waardoor delen van m'n scherm wegvielen, zoals de tijd bij trackmania en andere. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) ben al meer dan 3 jaar lid xD mijne:jensdehonkballer Ja jou ken ik nog wel hé 2 jaar geleden, Call of Duty Mijn Xfire is commander7, en ben al ruim 4 jaar lid (11 februari 2005) Bewerkt: 26 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik geraakte niet in of uit 't chatvenster, en sommige vensters bleven boven 't spel openstaan waardoor delen van m'n scherm wegvielen, zoals de tijd bij trackmania en andere. Die bugs zijn al lang verholpen. Het hangt er ook van af welke xfire skin je gebruikt trouwens. De één werkt beter dan de ander. Je kan nu gewoon de chatvensters activeren en deactiveren met Scroll Lock + X (of iets anders als je dat graag wilt). Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ben al meer dan 3 jaar lid xD mijne:jensdehonkballer Ja jou ken ik nog wel hé 2 jaar geleden, Call of Duty Mijn Xfire is commander7, en ben al ruim 4 jaar lid (11 februari 2005) Lekker in de zelfde clans gezeten xD Reageren
Indycar series Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Mijn gebruikersnaam op xfire is indycarseries (Leuk toch?) Kijk niet naar mijn profiel op de site Ik heb zullen we maar zeggen niet meer de PC om goede spellen mee te kunnen spelen. Bewerkt: 28 juli 2009 door Indycar series Reageren
Wesley Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Xfire Gebruikersnaam : t2kwesley Feel free to add me Edit; Als je slim bent zet je alles in alfabetische volgorde.. Bewerkt: 28 juli 2009 door Wesley_GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.