Fedmas Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Xfire Gebruikersnaam : Fedmas Ik speel cod1,2, sa:Mp and more ;P Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Xfire, ja, een leuk programma voor ingame alleen het valt een beetje weg bij de gamers, helaas. Steam is hét programma tegenwoordig. Ikzelf gebruik Xfire ook niet meer, alleen nog Steam. Daarnaast game ik bijna nooit op mijn computer. Alles gaat via de Playstation 3. Xfire staat nog wel op mijn computer, je mag me toevoegen maar ik denk niet meer dat ik daar veel online op zal zijn. Hier is 'ie: Pipogamekiller Volgens mij Reageren
commando Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 mijn username is : commandore Reageren
Burger_King Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Username: rienhenk *please, het is een lame naam k weet het * nickname is nu nog : |HFT|-_Bad_Emmer_- -- ik speel de laatste tijd niks meer online, omdat ik me vol heb gestort op de singelplayer van overlord 2 en burnout paradise. maar als ik online speel zullen dat: - Paintball 2 ( echt lame, mijn laptop draait games als COD4 met gemak en ik speel deze lelijke game nog steeds) - Counterstrike Source (net overgestapt van 1.6 maar online is dit geniaal) daarnaast heb ik nog battlefield 2 maar die speel ik niet zovaak, mede door de overkill aan vette games op het ogenblik ik moet ook nog steeds COD4 gaan spelen, maar op de een of andere manier ben ik volgens mij de enige nedelander die hem niet zo leuk vindt...:O Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Heej mensen sorry dat ik lange tijd afwezig was, maar nu ben ik er weer en heb de list geupdate ^^. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.