Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Heeft er iemand een idee voor een nieuwe? Ik heb de volgende opgenoemde onderwerpen al: -Southpark. -Family Guy. -American Dad. -Super Mario. -Avatar. -The Simpsons. -Ratchet and Clank. -Ice Age. Alle ideeën zijn welkom Bewerkt: 27 juni 2009 door Timske Reageren
GwnHugo Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Muziek avatars? Voor mij zou het in ieder geval wel erg vet zijn. hugotje112 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Waravatarpacks, dus van Oorlogsgames. Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik vind dit topic een failure. Je kan zelf toch wel wat inspiratie opdoen? Reageren
Timske Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik vind dit topic een failure. Je kan zelf toch wel wat inspiratie opdoen? Uhm daar was ik al uren mee bezig, en >deze< ideeën heb ik al. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Coole avatars op die site ^^. Reageren
Timske Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Coole avatars op die site ^^. Zijn buttons die je naar de avatarpack moet lijden. Alleen dat komt nog wel. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik vind dit topic een failure. Je kan zelf toch wel wat inspiratie opdoen? Ik ben een Failure, Ontopic: Maar welke ga je kiezen? Of wacht je nog een beetje af? Reageren
Timske Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik vind dit topic een failure. Je kan zelf toch wel wat inspiratie opdoen? Ik ben een Failure, Ontopic: Maar welke ga je kiezen? Of wacht je nog een beetje af? Misschien Call of Duty of GTA IV. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Dan Call of Duty, want GTA:IV is al meer van. (Mijn mening) Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Coole avatars op die site ^^. Zijn buttons die je naar de avatarpack moet lijden. Alleen dat komt nog wel. Weet ik, daarom ook. ^^ Reageren
Timske Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Dan Call of Duty, want GTA:IV is al meer van.(Mijn mening) Dan kan ik nog van GTA IV doen ^^ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Lol, ieder geval veel succes. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Een screentje van je eigen posts en iedereen ligt dubbel. Zet dat stuk zaagsel daar boven eens aan het werk en bedenk zelf iets. Je hebt tenslotte al een paar avatarpacks gemaakt. Allemaal onbedenkbaar. The Simpsons die je zelf nog niet eens kon uitknippen en die scheve poppetjes van Southpark. Echt origineel joh. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.