Jump to content

Iron Man in town!

Recommended Posts

Geplaatst:
Ironmansigcopy.png

Ironmansigblack.png

CnC?

Opzicht geen slechte sig. De kleurenversie vind ik persoonlijk beter als B&W. Ik vind het alleen jammer dat je zo weinig van de render laat zien waardoor de focus meer op die lijnen links valt. De smudge vind ik over het algemeen wel oke maar soms net iets te messy. Aangezien ik persoonlijk niet van smudge sigs houd vind ik het een 6.5/10 waard(Ik rate nooit echt hoog).

Geplaatst:
Ironmansigcopy.png

Ironmansigblack.png

CnC?

Opzicht geen slechte sig. De kleurenversie vind ik persoonlijk beter als B&W. Ik vind het alleen jammer dat je zo weinig van de render laat zien waardoor de focus meer op die lijnen links valt. De smudge vind ik over het algemeen wel oke maar soms net iets te messy. Aangezien ik persoonlijk niet van smudge sigs houd vind ik het een 6.5/10 waard(Ik rate nooit echt hoog).

Zo laag :duh: Iig wel leuk om te zien dat jij hier ook bent tomen! ik ben olivier :D

Geplaatst:
Zo laag :duh: Iig wel leuk om te zien dat jij hier ook bent tomen! ik ben olivier :D

Ben hier om de zoveel tijd af en toe actief geweest.

Geplaatst:

Het zijn inderdaad allebei erg mooie signatures.

Ik vind die met kleur mooier dan de zwart witte.

Vooral de render en de effecten daar om heen vind ik er goed gedaan.

V1: 7.8/10

V2: 7.0/10

Geplaatst:

Ik vind je smudge wel goed gelukt :) Het heeft een kleurrijke uitstraling loopt goed in elkaar over en het is niet al te druk. De render heb je goed weten in te blenden zodat het betrokken raakt met je achtergrond, zeker niet té veel of té weinig het past er gewoon goed bij. Je naam is wat simpel, maar het staat prima zo. Ik kan er persoonlijk weinig min puntjes op aan merken. Mijn voorkeur gaat uit de naar de kleurrijke signature, de zwart- wit is me toch wat te saai die straalt daardoor ook minder. Ik vind deze signature zeker wel een 8 waard, het is niet overweldigend met effecten maar het straalt gewoon iets puurs en warms uit naar mijn idee. ;)

Geplaatst:

Evo_Des, bescheiden blijven lijkt mij toch niet zo moeilijk? Doe een beetje je best dan. :cab:

Over je sig. Niet slecht gedaan hoor, je smudge oogt wel netjes enzo. Dat scherpe stuk links is goed gedaan, geeft een mooi effect. Alleen de sig mist heel wat, hij is een beetje saai. Als je zo een sig maakt moet je zorgen dat de diepte goed zit, dat is hier niet zo. Het mist diepte en effecten naar mijn mening. De kleurenversie is beste.

Geplaatst:
Evo_Des, bescheiden blijven lijkt mij toch niet zo moeilijk? Doe een beetje je best dan. :cab:

Over je sig. Niet slecht gedaan hoor, je smudge oogt wel netjes enzo. Dat scherpe stuk links is goed gedaan, geeft een mooi effect. Alleen de sig mist heel wat, hij is een beetje saai. Als je zo een sig maakt moet je zorgen dat de diepte goed zit, dat is hier niet zo. Het mist diepte en effecten naar mijn mening. De kleurenversie is beste.

Waar maak je uit op dat ik niet bescheiden ben?

Geplaatst:

Waar maak je uit op dat ik niet bescheiden ben?

Uit je posts.

Geplaatst:

Och man, je bluft zo hard als je lul is als je naar jezelf kijkt. Ik ben helemaal niet onbescheiden. Get a grip. Ga je eigen topics vol spammen, maar ga hier niet de held uithangen en stoer doen. Daar heb ik de pest aan.

Geplaatst:

Einde discussie, Jon-asses gaf je een kleine tip. Als jullie hier gezamenlijk op in willen gaan doen jullie dat maar via PB. Evo_Des, gelieve op je woorden te passen in het vervolg. Hoewel de tip niet om je design ging, zijn er ook andere manieren om hier op te reageren.

Enkel rates, anders geen posts.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...