Shorty_D Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 er staan hier 3 roze rondjes/vakken (zover ik kan zien) maar wat kan je daar doen en wanneer? want ik heb dit nog nooit meegemaakt en misschien dat het iets in de PS2 versie is (aangezien ik een PC versie heb) can anyone help me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) Met de PC-versie heb je dat ook. De rondjes bij de gangsters die daar zitten, kan je als bodyguard gebruiken. Als je in dat paarse rondje gaat staan. Het rondje helemaal links weet ik niet meer waar dat voor dient. Bewerkt: 23 mei 2005 door MClaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 Als je in het roze komt worden die gasten je lijfwachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 Ja, voor het derde roze rondje zit ook nog een bodyguard, ze lopen achter je aan, gaan in hetzelfde voertuig als jouw zitten en beveiligen je, als je het spel opslaat waar hun bij zijn, zijn ze je bodyguards niet meer, doe dat dus niet. Je kunt ze doodschieten, ze doen niets terug, er zijn al meerdere topics over bodyguards, de mening erover is aardig verdeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 zijn dat toevallig die bodyguards die je aant eind krijgt als je de 100% hebt gehaald dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 zijn dat toevallig die bodyguards die je aant eind krijgt als je de 100% hebt gehaald dan? Inderdaad.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 zijn dat toevallig die bodyguards die je aant eind krijgt als je de 100% hebt gehaald dan? Inderdaad.. *zucht* weet ik genoeg :rolleyes: dan zal ik maar eens vanavond doorgaan met de 100% halen thanx voor de uitleg mense Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 wanneer krijg je die????? (ik heb de xdoos versie) na welke missie??? of pas na 100% <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Als je het topic voor de grap even doorleest zou je het antwoord wel 's tegen kunnen komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 lol bodyguards ut blijven mensen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 lol bodyguards ut blijven mensen.. gelieve iets nuttig te antwoorden want daar hebben we verdacht weinig aan :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Ik vind die bodygaurds helemaal niet zo speciaal je kan er weining mee. Ze lopen tegen de muren je raakt ze vaak kwijt enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ik vind die bodyguards heel leuk, maar als ik Lance Vance dans, en die met dat blauwe vestje heb vermoord, dan zijn ze er nog niet, voor de rest heb ik alle gebouwen missies gedaan. Waar kan het aan liggen? Marco :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Het kán er wel eens aan liggen dat jij het over de msisies hebt en niet over de 100% complete, zie ook (wereldberoemde) walktrough op GTAGames. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 In de walktrough, daar staat niks bij de missie 'keep you friends close...'. Zelfs geen foto of omschrijving. Marco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.