Doppeyy Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Weet iemand mischien hoe het kan komen dat mapicons bij mij kniperen ? ik heb 4 dollar tekentjes(voor banken) die doen het wel gewoon. maar andere die knipperen heel raar op de (mini)map. weet iemand hoe dat kan komen ? gr dopey Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Dat komt de door map-icon streamer die je gebruikt, download een andere of maak er zelf èèn Reageren
Doppeyy Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Dat komt de door map-icon streamer die je gebruikt, download een andere of maak er zelf èèn de icon streamer waar het dan om gaat zit in de fs van Sandra's Properties Script dus het lijkt mij egt heel stug dat het aan die icon streamer ligt ? Reageren
Ymosky Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Is in ieder geval wel het proberen waard, Kzou even kijken wat die icon's doen als je dat filterscript niet aan hebt staan. Of via dat filterscript de iconstreamer uit zetten (kun je met dat script ergens bovenaan instellen volgens mij) Reageren
Doppeyy Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Is in ieder geval wel het proberen waard, Kzou even kijken wat die icon's doen als je dat filterscript niet aan hebt staan. Of via dat filterscript de iconstreamer uit zetten (kun je met dat script ergens bovenaan instellen volgens mij) ik heb gedaan wat jij zei en als ik het in de gamemode gezet en dan knippert die niet hoe moet ik het nou fixen dan ? verdere hulp is zeeeeeer welkom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.