mosweg Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik zie in sommige servers dat als je een skin hebt gekozen je de volgende keer dat je inlogt dezelfde krijgt. Ook had ik eens een baan genomen en toen ik inlogde had ik die ook met al de fucties Ik zou zoiets ook graag willen alleen weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb zelf XtremeAdmin2, mij lijkt het dat het opgeslagen moet worden in een .ini file maar hoe maak ik die en hoe laat ik hem opslaan/ophalen bij inloggen? weet iemand hoe dat moet? Reageren
David22 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Tut: communiceren met files Tut: accountsysteem Reageren
mosweg Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Bedankt ik denk dat ik hier wel wat aan heb, Wel veel om door te worstelen maar de tutorials van Sandra zijn altijd heel duidelijk dus dat lukt wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.