Dennuzzz Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 hopelijk... maar wat heeft brothers in arms met gta te maken? :huh: Hij bedoelde dat dus toch als voorbeeld.. <_< Dat de datum waarop het spel uitkomt niet altijd betekend dat je 'm vanaf die datum pas kunt krijgen maar soms dus ook wel een paar daagjes eerder.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 voorbeeld of niet... en ik denk niet dat de PC eerder zal verschijnen... denk ik hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) Ik had op een site gezien daar kon je SA preorderen voor €44,95!! Ik weet ff niet zo snel meer welke site dat was Hij is straks te koop bij RECLAME voor euro 44.99 . RECLAME wat boeit het nou als ik een link naar een site geef die spellen verkoopt ?en ook nog eens een vrij onbekende winkel. Ik snap het niet hellemaal maar ja <_< Bewerkt: 26 mei 2005 door jah dag hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 hopelijk... maar wat heeft brothers in arms met gta te maken? :huh: Hij bedoelde dat dus toch als voorbeeld.. <_< Dat de datum waarop het spel uitkomt niet altijd betekend dat je 'm vanaf die datum pas kunt krijgen maar soms dus ook wel een paar daagjes eerder.. ik gaf een voorbeeld + denuzzz thanx voor het antwoord ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 misschien wel gekopierd maar het gaat erom dat je kunt spelen, niet waar? Nee 't gaat erom dat jij zo'n mooi spel LEGAAL speelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 dat maak ik zelf nog wel uit... en weet je... als ****** niet doet koop ik echt waar de orginelen dus komen zou ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.