cavorpa Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Als ik mijn laptop wil instaleren met een Whome edition cd staat er dat de :: Hall.dll bestand beschadigt is. En ik ken geen oplossing. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 de cd lijkt beschadigd, je pc is correct geformatteert neem ik aan? Reageren
cavorpa Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 de cd lijkt beschadigd, je pc is correct geformatteert neem ik aan? ik stop er de cd erin er staat gelijk dat fout bij het formateren kom ik er niet Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je bedoelt dat als je de CD erin stopt en hij dan al die bestanden gaat laden? Dan is je CD idd kapot ben ik bang. Reageren
cavorpa Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Je bedoelt dat als je de CD erin stopt en hij dan al die bestanden gaat laden? Dan is je CD idd kapot ben ik bang. bij het laden van bestanden kom ik niet eens er is een bestand bechadigt op de pc de bestand hall.dll Reageren
ArticLight Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Je bedoelt dat als je de CD erin stopt en hij dan al die bestanden gaat laden? Dan is je CD idd kapot ben ik bang. bij het laden van bestanden kom ik niet eens er is een bestand bechadigt op de pc de bestand hall.dll Dus een bestand op je harde schijf is beschadigt? :O Normaal zou ik dan mijn XP CD erin doen en de herstelfunctie kiezen, maar dat gaat dus ook niet zoals ik het begrepen heb? Reageren
keessie Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 zet het probleem zich nog steeds voort? al geprobeerd je in je bios je primary op de cd lezer te zetten? dan met opstarten start hij de cd en hoef je geen windows te laden zo kan je de herstelfunctie gebruiken (verbeter als ik het fout heb) grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.