Jump to content

probleem met het laden

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik mijn laptop wil instaleren met een Whome edition cd staat er dat de :: Hall.dll bestand beschadigt is.

En ik ken geen oplossing.

Geplaatst:
de cd lijkt beschadigd, je pc is correct geformatteert neem ik aan?

ik stop er de cd erin er staat gelijk dat fout bij het formateren kom ik er niet

Geplaatst:

Je bedoelt dat als je de CD erin stopt en hij dan al die bestanden gaat laden? Dan is je CD idd kapot ben ik bang. :(

Geplaatst:
Je bedoelt dat als je de CD erin stopt en hij dan al die bestanden gaat laden? Dan is je CD idd kapot ben ik bang. :(

bij het laden van bestanden kom ik niet eens er is een bestand bechadigt op de pc de bestand hall.dll

Geplaatst:

bij het laden van bestanden kom ik niet eens er is een bestand bechadigt op de pc de bestand hall.dll

Dus een bestand op je harde schijf is beschadigt? :O Normaal zou ik dan mijn XP CD erin doen en de herstelfunctie kiezen, maar dat gaat dus ook niet zoals ik het begrepen heb?

Geplaatst:

zet het probleem zich nog steeds voort?

al geprobeerd je in je bios je primary op de cd lezer te zetten?

dan met opstarten start hij de cd en hoef je geen windows te laden

zo kan je de herstelfunctie gebruiken

(verbeter als ik het fout heb)

grz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...