Jochemd Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Hoi, Ik heb SAMP en ik speel het al een tijdje. Dat ging prima en zonder enige problemen. Ik heb nooit mods gebruikt of zoiets, alleen de multiplayer mod. Maar nu opeens, als ik een server opstart slaat ie bij het laden vast. Ik heb de volgende dingen gedaan -Mod installer verwijderd -SAMP en GTA SA verwijderd. -SAMP en GTA SA geinstalleerd SAMP staat gewoon bij GTA SA geinstalleerd en ik heb versie 1. Hij is niet legaal, maar hij heeft het wel altijd zonder enkele problemen gedaan dus snap ik er niets van. Weet iemand wat ik moet doen? Groet, Jochemd Bewerkt: 27 juni 2009 door Jochemd Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Hij is niet legaal, ... Dan mogen we je jammer genoeg ook niet helpen. Ga gewoon naar de dichtstbijzijnde speelgoedwinkel en koop SA voor nog geen 20 euro. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Via PM dan? Nee, het blijft illegaal en we mogen jouw daardoor niet helpen, koop gewoon GTA San Andreas, €15,- volgens mij. En dan nog als we je wèl mochten helpen zou het waarschijnlijk niet eens lukken, omdat een illegale versie meestal gestript is en er veel bugs in zitten. Reageren
Gilian Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 ik heb het zelfde probleem maar ik heb wel de originele versie. ook V1.0 .. Dit is mijn kant van het verhaal Vanmiddag kon ik nog gewoon spelen, ik had al tijden problemen met mn computerscherm, (vraag RemcconenXD) maar ik hem nu bij de winkel een vervangend scherm gekregen voor de tijd dat mijn eigen beeldscerm weg is. Ik probeerde nu samp op te starten.. WERKT NIET. Ik probeerde nu GTA SA op te starten.. WERKT NIET. kan iemand mij hier mee helpen? het licht dus alleen aan het Screen(beeldscherm) iemand een oplossing of een idee om te proberen? alvast bedankt! Reageren
David22 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 ik heb het zelfde probleem maar ik heb wel de originele versie. ook V1.0 .. Dit is mijn kant van het verhaalVanmiddag kon ik nog gewoon spelen, ik had al tijden problemen met mn computerscherm, (vraag RemcconenXD) maar ik hem nu bij de winkel een vervangend scherm gekregen voor de tijd dat mijn eigen beeldscerm weg is. Ik probeerde nu samp op te starten.. WERKT NIET. Ik probeerde nu GTA SA op te starten.. WERKT NIET. kan iemand mij hier mee helpen? het licht dus alleen aan het Screen(beeldscherm) iemand een oplossing of een idee om te proberen? alvast bedankt! Verwijder gta-sa.set uit Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files... Reageren
Gilian Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 ik heb het zelfde probleem maar ik heb wel de originele versie. ook V1.0 .. Dit is mijn kant van het verhaalVanmiddag kon ik nog gewoon spelen, ik had al tijden problemen met mn computerscherm, (vraag RemcconenXD) maar ik hem nu bij de winkel een vervangend scherm gekregen voor de tijd dat mijn eigen beeldscerm weg is. Ik probeerde nu samp op te starten.. WERKT NIET. Ik probeerde nu GTA SA op te starten.. WERKT NIET. kan iemand mij hier mee helpen? het licht dus alleen aan het Screen(beeldscherm) iemand een oplossing of een idee om te proberen? alvast bedankt! Verwijder gta-sa.set uit Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files... hartstikke bedankt!, hij werkt weer. wanneer ik nu mijn eigen beeldscherm terug hem, moet ik dit gewoon weer doen toch? Bedankt! Reageren
David22 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 ik heb het zelfde probleem maar ik heb wel de originele versie. ook V1.0 .. Dit is mijn kant van het verhaalVanmiddag kon ik nog gewoon spelen, ik had al tijden problemen met mn computerscherm, (vraag RemcconenXD) maar ik hem nu bij de winkel een vervangend scherm gekregen voor de tijd dat mijn eigen beeldscerm weg is. Ik probeerde nu samp op te starten.. WERKT NIET. Ik probeerde nu GTA SA op te starten.. WERKT NIET. kan iemand mij hier mee helpen? het licht dus alleen aan het Screen(beeldscherm) iemand een oplossing of een idee om te proberen? alvast bedankt! Verwijder gta-sa.set uit Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files... hartstikke bedankt!, hij werkt weer. wanneer ik nu mijn eigen beeldscherm terug hem, moet ik dit gewoon weer doen toch? Bedankt! Weet ik niet zeker, ik zou het eerst proberen voordat je 'm verwijdert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.