Game-Fan Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Sniper van veraf, en M4 van middelmatige afstand, Pistol van Dichtbij. Ik denk dat deze het beste zijn. en tog vind ik dit zo ontzettend moelijk ik snap niet hoe iemand me van heeeeeel verre afstand kan raken met een gewone smg Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Weet je zeker dat het een SMG is? En van hoever? Want anders klopt dit niet echt. Houd je je Levensbalkje wel in de gaten? Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Jij bent grappig, een echte beginner dat wel Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Jij bent grappig, een echte beginner dat wel ??? Ik snap je niet? Reageren
Game-Fan Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Hallo, maar effe offtopic er komt altijd te staan als ik de xbox opstart: can not sing in to messenger. wat is dit en aan wat scheelt het dat ik niet op messenger kan inloggen op de xbox en hoe doe je de uitbreidingsset kopen en moet je het geld dan overmaken ofzo ? Mvg. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Wow, wow, wow. 1 ding tegelijk: Je kan niet inloggen dat kan liggen aan je internet verbinding, Uitbreidingset van The Lost And Damned is alleen voor de Xbox360 en je kunt hem vinden in Game Marketplace, ik weet niet hoeveel het kost. Alleen als het Microsoft punten kost moet je die kopen bij een gamewinkel die ook Microsoftpunten verkoopt die moet je vervolgens op je xbox zetten en dan kan je het spel downloaden. En die microsoftpunten zijn niet gratis, je moet ze ook echt kopen. Reageren
Game-Fan Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Wow, wow, wow. 1 ding tegelijk: Je kan niet inloggen dat kan liggen aan je internet verbinding, Uitbreidingset van The Lost And Damned is alleen voor de Xbox360 en je kunt hem vinden in Game Marketplace, ik weet niet hoeveel het kost. Alleen als het Microsoft punten kost moet je die kopen bij een gamewinkel die ook Microsoftpunten verkoopt die moet je vervolgens op je xbox zetten en dan kan je het spel downloaden. En die microsoftpunten zijn niet gratis, je moet ze ook echt kopen. Jah, maar hoe moet je die microsoft points dan kopen ? ik neem aan dat je het geld niet in je xbox moet steken hee grapje. alvast bedankt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Wow, wow, wow. 1 ding tegelijk: Je kan niet inloggen dat kan liggen aan je internet verbinding, Uitbreidingset van The Lost And Damned is alleen voor de Xbox360 en je kunt hem vinden in Game Marketplace, ik weet niet hoeveel het kost. Alleen als het Microsoft punten kost moet je die kopen bij een gamewinkel die ook Microsoftpunten verkoopt die moet je vervolgens op je xbox zetten en dan kan je het spel downloaden. En die microsoftpunten zijn niet gratis, je moet ze ook echt kopen. Jah, maar hoe moet je die microsoft points dan kopen ? ik neem aan dat je het geld niet in je xbox moet steken hee grapje. alvast bedankt. Je moet bijvoorbeeld naar de stad naar een winkel zoals Intertoys en daar kijken en/of vragen naar Microsoft Points voor je Xbox360. Reageren
Stopbord Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Het beste wapen blijft toch de RPG? BOOOOM! Reageren
ikt Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Oefenen. Michael Schumacher was ook niet op zijn 10e al een Formule-1 legende. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Pas wel op al wil je het proberen met de sniper. Want als ik ergens hoog op een gebouw sta en ik wil iemand beneden raken dan komt de kogel altijd 1 meter achter hem ivm wind en de afstand. Reageren
Game-Fan Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Ok, nu even iets heel doms kijk he ik heb dus een xbox live acc aangemaakt maar ik heb dus ouderlijk toezicht e-mail in gegoven aleen dit is een @telenet.be maar deze gaat gewoon niet als je probeerd in te loggen voor uitbreidingsset ofzo te kopen dus eigelijk ik kan niet inloggen met die pas en mis ik een hoop dingen weet iemand waar je dat e-mail van ouderlijk tozicht kunt veranderen zonder dat je je oudelijk toezicht pass nog weet? maar deze werkt gewoon eigelijk niet dus hoe moet ik dit oplossen (ander ouderlijk e-mail ofzo...) Mvg Bewerkt: 28 juni 2009 door Game-Fan Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Oefenen. Michael Schumacher was ook niet op zijn 10e al een Formule-1 legende. Leuke quote Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ok, nu even iets heel doms kijk he ik heb dus een xbox live acc aangemaakt maar ik heb dus ouderlijk toezicht e-mail in gegoven aleen dit is een @telenet.be maar deze gaat gewoon niet als je probeerd in te loggen voor uitbreidingsset ofzo te kopen dus eigelijk ik kan niet inloggen met die pas en mis ik een hoop dingen weet iemand waar je dat e-mail van ouderlijk tozicht kunt veranderen zonder dat je je oudelijk toezicht pass nog weet? maar deze werkt gewoon eigelijk niet dus hoe moet ik dit oplossen (ander ouderlijk e-mail ofzo...)Mvg Dat kan niet. Reageren
Game-Fan Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ok, nu even iets heel doms kijk he ik heb dus een xbox live acc aangemaakt maar ik heb dus ouderlijk toezicht e-mail in gegoven aleen dit is een @telenet.be maar deze gaat gewoon niet als je probeerd in te loggen voor uitbreidingsset ofzo te kopen dus eigelijk ik kan niet inloggen met die pas en mis ik een hoop dingen weet iemand waar je dat e-mail van ouderlijk tozicht kunt veranderen zonder dat je je oudelijk toezicht pass nog weet? maar deze werkt gewoon eigelijk niet dus hoe moet ik dit oplossen (ander ouderlijk e-mail ofzo...)Mvg Dat kan niet. Jwl hoowr... telenet mail gaat zelf wel xbox oudercontrole gaat niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.