Jump to content

Live Gta4


Game-Fan

Recommended Posts

Sniper van veraf, en M4 van middelmatige afstand, Pistol van Dichtbij.

Ik denk dat deze het beste zijn.

en tog vind ik dit zo ontzettend moelijk ik snap niet hoe iemand me van heeeeeel verre afstand kan raken met een gewone smg :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Game-Fan

    19

  • NickOwnage

    9

  • Djmaddox

    4

  • ikt

    2

Hallo, maar effe offtopic er komt altijd te staan als ik de xbox opstart: can not sing in to messenger.

wat is dit en aan wat scheelt het dat ik niet op messenger kan inloggen op de xbox en hoe doe je de uitbreidingsset kopen en moet je het geld dan overmaken ofzo ?

Mvg.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, wow, wow. 1 ding tegelijk: Je kan niet inloggen dat kan liggen aan je internet verbinding, Uitbreidingset van The Lost And Damned is alleen voor de Xbox360 en je kunt hem vinden in Game Marketplace, ik weet niet hoeveel het kost. Alleen als het Microsoft punten kost moet je die kopen bij een gamewinkel die ook Microsoftpunten verkoopt die moet je vervolgens op je xbox zetten en dan kan je het spel downloaden. En die microsoftpunten zijn niet gratis, je moet ze ook echt kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, wow, wow. 1 ding tegelijk: Je kan niet inloggen dat kan liggen aan je internet verbinding, Uitbreidingset van The Lost And Damned is alleen voor de Xbox360 en je kunt hem vinden in Game Marketplace, ik weet niet hoeveel het kost. Alleen als het Microsoft punten kost moet je die kopen bij een gamewinkel die ook Microsoftpunten verkoopt die moet je vervolgens op je xbox zetten en dan kan je het spel downloaden. En die microsoftpunten zijn niet gratis, je moet ze ook echt kopen.

Jah, maar hoe moet je die microsoft points dan kopen ?

ik neem aan dat je het geld niet in je xbox moet steken hee :puh:

grapje.

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, wow, wow. 1 ding tegelijk: Je kan niet inloggen dat kan liggen aan je internet verbinding, Uitbreidingset van The Lost And Damned is alleen voor de Xbox360 en je kunt hem vinden in Game Marketplace, ik weet niet hoeveel het kost. Alleen als het Microsoft punten kost moet je die kopen bij een gamewinkel die ook Microsoftpunten verkoopt die moet je vervolgens op je xbox zetten en dan kan je het spel downloaden. En die microsoftpunten zijn niet gratis, je moet ze ook echt kopen.

Jah, maar hoe moet je die microsoft points dan kopen ?

ik neem aan dat je het geld niet in je xbox moet steken hee :puh:

grapje.

alvast bedankt.

Je moet bijvoorbeeld naar de stad naar een winkel zoals Intertoys en daar kijken en/of vragen naar Microsoft Points voor je Xbox360.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, nu even iets heel doms kijk he ik heb dus een xbox live acc aangemaakt maar ik heb dus ouderlijk toezicht e-mail in gegoven aleen dit is een @telenet.be maar deze gaat gewoon niet als je probeerd in te loggen voor uitbreidingsset ofzo te kopen dus eigelijk ik kan niet inloggen met die pas en mis ik een hoop dingen weet iemand waar je dat e-mail van ouderlijk tozicht kunt veranderen zonder dat je je oudelijk toezicht pass nog weet? maar deze werkt gewoon eigelijk niet dus hoe moet ik dit oplossen (ander ouderlijk e-mail ofzo...)

Mvg ^_^

Bewerkt: door Game-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, nu even iets heel doms kijk he ik heb dus een xbox live acc aangemaakt maar ik heb dus ouderlijk toezicht e-mail in gegoven aleen dit is een @telenet.be maar deze gaat gewoon niet als je probeerd in te loggen voor uitbreidingsset ofzo te kopen dus eigelijk ik kan niet inloggen met die pas en mis ik een hoop dingen weet iemand waar je dat e-mail van ouderlijk tozicht kunt veranderen zonder dat je je oudelijk toezicht pass nog weet? maar deze werkt gewoon eigelijk niet dus hoe moet ik dit oplossen (ander ouderlijk e-mail ofzo...)

Mvg ^_^

Dat kan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, nu even iets heel doms kijk he ik heb dus een xbox live acc aangemaakt maar ik heb dus ouderlijk toezicht e-mail in gegoven aleen dit is een @telenet.be maar deze gaat gewoon niet als je probeerd in te loggen voor uitbreidingsset ofzo te kopen dus eigelijk ik kan niet inloggen met die pas en mis ik een hoop dingen weet iemand waar je dat e-mail van ouderlijk tozicht kunt veranderen zonder dat je je oudelijk toezicht pass nog weet? maar deze werkt gewoon eigelijk niet dus hoe moet ik dit oplossen (ander ouderlijk e-mail ofzo...)

Mvg ^_^

Dat kan niet.

Jwl hoowr... telenet mail gaat zelf wel xbox oudercontrole gaat niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...